6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Remcovanderveer

Functie van delete toets op bedraad toetsenbord

Wired Keyboard with Numlock. Deze heb ik dus gekocht, maar heeft die delete toets die erop zit wel een functie?

En hoe kan ik deze anders een functie geven dat hij bestanden kan verwijderen etc?

Groet,
    Remco van der Veer

Bijdrager
    youp

de delete toets heeft niet standaard de functie van bestanden verwijderen, je moet de bestanden slepen naar de prullenbak(uiterst recht of onder op je dock)

Bijdrager
    Kevin.

Bestanden verwijderen = CMD + Backspace.

Bijdrager
    mowat

Wired Keyboard with Numlock. Deze heb ik dus gekocht, maar heeft die delete toets die erop zit wel een functie?

De delete toets heeft toch wel een functie , namelijk tekst verwijderen ( tekens rechts) zoals je met de backspace toets tekst ( tekens links) verwijderd.

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

En uit bijvoorbeeld lijsten kun je (meestal — hangt van het programma af) dingen verwijderen met die Delete-toets. Maar bestanden verwijderen doe je op een Mac niet door op Delete te drukken en dan “Ja” aan te klikken — de reden daarvoor is precies waarom Windows die vraag stelt, namelijk dat alleen op één toets drukken te gevaarlijk is. Twee toetsen (?? in dit geval) druk je over het algemeen niet per ongeluk in.

Bijdrager
    strigoi

Overigens is CMD + Shift + BackSpace de prullenbak leegmaken. Heel ander verhaal maar ligt in het verlengde van dit straatje.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.