8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    rcvanveen

Toetsenbord werkt op zowel iPod als MacBook niet

Ik heb een tijdje geleden een iPad gekocht en daar probleemloos een keer mijn draadloze Apple toetsenbord aan gekoppeld (nieuw gekocht in 2010).

Maar ondanks dat hij bij beide apparaten niet gekoppeld is, wat bij veel andere topics op deze site het probleem is, werkt het toetsenbord niet.

Het apparaat kan niet hersteld of leeggemaakt worden heb ik vernomen. Wat moet ik dan wel doen?

Grtz, Roel

Bijdrager
    KarelWillem

Waarom kan de iPad niet hersteld of ‘leeg gemaakt’ worden?

Bijdrager
    rcvanveen

Ik heb het over het toetsenbord, want daar ligt het probleem, excuses voor de onduidelijkheid

Bijdrager
    Jojo890

Je zlt de toetsenbord op de iPad moeten ontkoppelen en vergeten.

Bijdrager
    KarelWillem
    rcvanveen op 10 oktober 2011

Ik heb het over het toetsenbord, want daar ligt het probleem, excuses voor de onduidelijkheid

Nee, een toetsenbord kun je niet herstellen of leeg maken.:wink:

Maar inderdaad: in je bluetooth-voorkeuren, even alle apparaten verwijderen en dan opnieuw proberen.

Bijdrager
    rcvanveen

Maar inderdaad: in je bluetooth-voorkeuren, even alle apparaten verwijderen en dan opnieuw proberen.

Daar ligt het probleem ook niet. Ik heb het toetsenbord losgekoppeld van zowel m’n iPad als m’n MacBook. als ik hem nu aan een van mijn apparaten probeer te koppelen werkt het niet.

Het komt er dus op neer dat ik niet mijn toetsenbord kan koppelen.
    En ontkoppelen kan ook niet omdat hij niet hij niet gekoppeld is.

Bijdrager
    mtooster

zet je toetsenbord eens uit (lang op de powerknop drukken)
    en dan aanzetten en de power-knop vast blijven houden… en met die knop vastgehouden opnieuw proberen te koppelen….

Bijdrager
    rcvanveen

Yes het werkt ik kan ‘m weer koppelen! Ik weet niet precies wat ik nu heb gedaan waarom het lukte maar vaak genoeg op de aan- uitknop drukken werkte blijkbaar. Dankuwel mtooster!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.