7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    servir frais

Toetsenbord wat past bij een G5

zoals de titel reeds zegt, zoek ik een toestenbord voor de mac die qua stijl past bij de huidige alulook van de G5 serie. Ik heb een g5 besteld en ik denk dat de toetsenborden die erbij zitten de huidige witte zijn… iemand suggesties voor toetsenborden of is er al sprake van nieuwe ?

Bijdrager
    iNick

Lijkt me dat ze ‘m netjes hebben aangepast in de G5-stijl…

Maar er is vast wel iemand hier die al een G5 hep…:D

Moderator
    unSOUND

Ik vind de witte er juist heel mooi bij passen.

Ik heb zelf een G5, in combinatie met het witte keyboard en de witte JBL speakers staat het juist heel rustig en steriel. Alles in aluminium zorgt juist voor een overkill… puur mijn mening.

Bijdrager
    Shark-o

Tja, op dat plaatje lijkt het misschien alsof het toetsenbord in dezelfde stijl/kleurstelling is uitgevoerd als de G5 en de nieuwe beeldschermen, maar in werkelijkheid zit er hetzelfde witte toetsenbord bij dat ook bij de iMac en eMac wordt geleverd.

Maar wat is daar eigenlijk erg aan? Wil je dan liever een loodzwaar aluminium toetsenbord? Of eentje met zilverkleurige lak? Hè BAH!! Dat is toch wel zo nep (zie je overigens erg veel in de windows-wereld).

Bijdrager
    EagerB0bNerd

Bijdrager
    Pasav

ik zou wel een soort PowerBook Toetsenboard willen al vind ik deze : Logitech diNivo er ook wel goed bij passen is aleen zo verschikkelijk duur … En de leuke extra functie heb je niks aan op de mac ….

Bijdrager
    reneo

ik ben juist erg blij met het (witte) toetsenbord dat bij mijn G5 zit!!! Heerlijk, want tis eindelijk een toetsenbord waar je zeer gemakkelijk alle kattenharen uit kan kloppen zonder rare dingen uit te moeten halen!!! wat een vinding zeg!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.