5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Tweety

Toetsenbord voor de Mac

Jawel, ik ben al een tijdje aan het rondkijken naar een andere toetsenbord voor mijn G4 DP PowerMac.
    Mijn huidige toetsenbord werkt nog wel goed, maar ik wil toch wel eens iets anders.
    Laatst een Logitech gezien in de winkel, ontworpen for the Mac, maar reviews op internet waren niet top i.v.m. de geleverde software.

Wie weet een leuke site waar een flink aantal toetsenborden staan voor de Mac (verschillende designs dan:wink: )
    Ik ben geen windows liefhebber, dus toetsenborden met een windows logo erop vallen al af, of ik zou ze eraf kunnen schuren als het niet te veel werk is. :bigsmile:

Bijdrager
    Yaris

Bijdrager
    1984
    ”Juch”

http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore.woa/61314043/wo/0p1OcAZnZd4O3nYFPyM7xdmBY9h/2.0.21.1.0.8.49.9.0.5.1

Pardon………..

De sessie is beƫindigd na een periode van inactiviteit. zzz

Bijdrager
    Tweety

Vandaar dat ik er weinig over kon vinden, de tips staan niet in de hardware forum index maar elders…
    De meeste tips zijn wel redelijk interessant, maar de keyboard selectie in de applestore zijn allemaal dezelfde design…

Ik merk wel dat er dus weinig keuze is voor Apple gebruikers, ze moeten zich redden met allemaal straight forward rechthoekig design. En een PC toetsenbord met zo’n windows logo is niets voor mij, wel jammer, daar zijn zeer veel leuke toetenborden voor.
    ———–
    De volgende tip en link kreeg ik vandaag van een kameraad, hier staan iets van 40 toetsenborden en types voor de Mac.
    http://www.nextag.com/Keyboards–a-Platform-_-MAC–zzmac+keyboardsz300248zB6z5—html

Tevens de driver software problemen van de Logitech S530 wireless waar ik eerder over sprak, blijkt op een PPC Mac niet te zijn, dus daar werkt die keyboard uitstekend, terwijl de Intel Mac’s nog driver problemen heeft (zo, die onzekere vraag ook beantwoord).

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.