8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Kuifje_007

    Toetsenbord stuk?

    Ik maak mijn toetsenbord (met numeriek) af en toe schoon met vochtige doek (dus niet nat).

    Helaas doet het toetsenbord nu niet meer.

    Die is volledig opgeladen maar toetsen werken niet meer en bij de knop Shift brand geen lampje meer.

    Die is dus kapot?

    Valt het nog te redden of moet ik nieuwe kopen?
    <div id=”ConnectiveDocSignExtentionInstalled” data-extension-version=”1.0.4″></div>

    • Dit onderwerp is gewijzigd 1 maand, 1 week geleden door Kuifje_007.
    Bijdrager
    Kwadraatje

    Deze stappen allemaal geprobeerd?

    https://support.apple.com/nl-nl/HT204540#wireless

    Bijdrager
    Kuifje_007

    <p class=”cite”>Kwadraatje op 4 juli 2020 om 16:51</p>
    Deze stappen allemaal geprobeerd?

    https://support.apple.com/nl-nl/HT204540#wireless

    Ja. Ben ook naar de winkel geweest en ze hebben geconstateerd dat het toetsenbord echt kapot is. Heb maar nieuwe moeten bestellen.:-(

    Garantie was al voorbij (aangeschaft eind 2017).
    <div id=”ConnectiveDocSignExtentionInstalled” data-extension-version=”1.0.4″></div>

    Sleutelbeheerder
    Night

    Het hoeft natuurlijk niet aan je schoonmaak-acties te liggen. Ik maak de mijne ook gewoon schoon met een vochtige doek, zonder problemen.

    Soms gaan dingen gewoon kapot.

    Bijdrager
    Kwadraatje

    Soms gaan dingen kapot, ja. Maar een toetsenbord moet toch echt wel langer meegaan dan twee├źnhalf jaar….

    Sleutelbeheerder
    Night

    Mee eens. Bekend met de term ‘maandagmorgenmodel’?

    Bijdrager
    Kwadraatje

    Ook voor maandagmorgenmodellen is de fabrikant/verkoper verantwoordelijk.

    Sleutelbeheerder
    Night

    Dat wel, maar eind 2017…. dan is de twee jaar consumentenrecht wel een beetje verlopen.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.