10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    As

Toetsenbord problemen

Ik weet niet of dit probleem al behandeld is op dit forum, ik kan het in iedergeval niet makkelijk vinden.

Als ik gewoon type dan wordt alles meerdere keren weergegeven. Ik kan dan ook niet 1 teken weghalen als ik backspace gebruik wordt alles weggehald. Het gevolg: ik heb een andere computer maar kan er zo niet mee werken.

Als ik een ander toestenbord aansluit blijft het probleem hetzelfde. Schijf EHBO heeft ook niet geholpen.

Natuurlijk kan ik alles opnieuw installeren, maar wellicht is het een heel makkelijk op te lossen probleem? Ik hoop het, want ik wil snel met de andere computer aan de slag!!

Bijdrager
    computer space

Bluetoothkeyboard met slecht bereik, lege batterij?

Bijdrager
    Gans

Kijk eens bij systeemvoorkeuren>toetsenbord en muis>toetsenbord en haal de repeteersnelheid flink omlaag en misschien de snelheid ook. Dat zou kunnen helpen (als het tenminste geen bluetooth toetsenbord is, want dan is het zeer waarschijnlijk de oplossing hierboven

Bijdrager
    As

Bedankt alvast voor het meedenken. Ik was zelf ook bezig met de systeemvoorkeuren maar zoals je hieronder kan lezen lukt dit niet aan te passen.

Het probleem lijkt te zitten in de systeemvoorkeuren –> toetsenbord en muis. Als ik de snelheid van het toestenbord aan wil passen lukt dat niet. Springt weer terug naar de fabrieksinstellingen (traag en uit) Weet iemand of ik dit kan ‘”ontgrendelen” ? Die van de muis geeft geen enkel probleem. Andere instellingen heb ik ook gewoon aan kunnen passen. Ik heb het probleem ontdenkt bij het invoeren van de Ethernet gegevens e.d. Schijfherstel levert geen problemen. Ik heb het toetsenbord ook al aan andere USB aansluitingen aangesloten, maar zelfde effect.

Bluetooth? Neuh dacht het niet!

Bijdrager
    Oppie

Hoe gaat het als je ingelogd bent als een andere gebruiker?!

Bijdrager
    As

Ik hoef niet in te loggen.

Bijdrager
    Oppie

Grapjas:wink:

Wat ik bedoel: maak een andere gebruiker aan (mocht je die nog niet hebben) via Systeemvoorkeuren>Accounts (is één minuutje werk).
    Log daarop in en kijk of het probleem zich dan ook voordoet; dat geeft (jou, ons) namelijk veel meer idee wat er aan de hand kan zijn.

Bijdrager
    As

Een andere gebruiker aanmaken is niet gelukt. Ik kan er geen bij aanmaken.
    Ik heb wel iets anders gevonden wat behoorlijk heeft geholpen, maar het is nog niet helemaal ok.
    Het volgnde heb ik gevonden:
    Systeemvoorkeuren–>Universe toegang–> acceptatievertraaging heb ik iets langzamer gezet.
    Maar het is nog niet helemaal optimaal.

Kijk dit ggebeurd eer als ik gwoon type…

Ik ben vandaag een stukje verder gekomen.

Bijdrager
    Oppie

Je kunt geen gebruiker aanmaken?
    Er lijkt wat met jouw OS aan de hand te zijn.
    Misschien maar eens een ‘Archiveer & Installeer’ uitvoeren?!

Bijdrager
    As

Heb ik gedaan en er gaat een wereld voor mij open!
    Bedankt, het is nu opgelost. Pffff, dat is beter, en wat is tie snel de G5…

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.