9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    minijob

Toetsenbord probleem

Hallo Mensen,

Het klinkt misschien een beetje stom maar een stukje van mijn toetsenbord is kapot! Ik heb een Mac Mini G4 met een zwart redelijk oud apple pro keyboard. Aan de rechterkant van mijn toetsenbord dus al die cijfers van boven naar beneden ik weet niet hoe dat heet maar daar van zijn de cijfers 0,1,2,3 kapot en ook de . toets en dat klein entertoetsje, ook zijn de meeste pijltjes kapot behalve het pijltje naar boven,?,kapot!

Ik hoop dat jullie dit snappen, anders maak ik ff een foto van toetsenbord. Is dit een bekend probleem?

Groeten Job

Bijdrager
    iDog

Wat is je punt precies ? Dat een redelijk oud toetsenbord kapot is gaan ?

Bij een Mac Mini wordt helemaal geen toetsenbord meegeleverd dus aanspraak op garantie kun je al niet op die basis doen (BYOKDM ofzoiets :)).

Als je nog garantie hebt op je toetsenbord (lijkt me niet aangezien je zelf al aangeeft dat hij redelijk oud is), dan kun je nog terug naar de winkel. Anders is het even een kwestie van een nieuw (of 2dehands) apple keyboard kopen.

Lijkt me gewoon een gevalletje normale slijtage.

Bijdrager
    minijob

Ja ok, maar kan ik hem niet ff openmaken en schoonmaken ofzo?

Hij is toch al kapot! Kan die alleen maar kapotter gaan of moet ik ff naar de apple centre gaan een nieuwe halen:D

Bijdrager
    mvdenberg

Als hij toch al kapot is, zou je een poging kunnen wagen om het te repareren. Anders gewoon een ander toetsenbord kopen.

Bijdrager
    minijob

Ok ik ben nu bezig…:wink:

Bijdrager
    iDog

Toetsjes kun je er zo van afwippen met een mesje, eronder steken en kwartslag draaien.

Kijk eens of de onderliggende connectoren nog wel werken door erop te drukken en zien of er iets verschijnt op het scherm. Stofzuigertje erop wil ook nog wel eens helpen:)

Bijdrager
    minijob

De rechterkant van mijn toetsenbord ligt eruit! goed schoonmaken en weer terug doen. Als dat niet helpt kijk ik of de connectoren nog wel goed zijn.

Bijdrager
    joffrie

Als je een oud toetsenbord hebt, dan kan je beter gewoon een nieuw kopen.
    Hij is misschien gewoon versleten?

Bijdrager
    minijob

Ja ik ga een nieuwe kopen, ik krijg hem ook niet open met die minischroefies…

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.