9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    Kippewit

Toetsenbord openhalen

Hoi,

Ik heb een mac met daarbij zo’n doorschijnend toetsenbord met witte knopjes. Wat me nu een beetje stoort is dat het door mijn vuile aard al aardig volgepropt is met vuil. Heel enerverend, haartjes en kruimeltjes onder een doorschijnende plastic. Is er een manier om het toetsenbord zonder problemen open te maken, of is dat niet aangewezen?

Bedankt.

Bijdrager
    Zodiack

Minder knoeien met eten en je koppie kaal scheren:D :D :D

Flauw, he.

Gaat het niet met een stofzuiger erboven, heb ’t zelf nog niet geprobeerd maar mijn keyboard is al zwart dus valt ’t niet zo op.

Bijdrager
    meneer de koekepeer

Stofzuiger werkt over het algemeen prima voor het “grove” vuil.
    Als er ook allerlei zooi onder je keyboard moet je het denk ik open draaien. Ik weet niet of dit het keyboard ten goede komt, laat ik dat eerst zeggen.

Je kunt het keyboard met een miniscuul inbus sleuteltje open draaien, er zitten in totaal 4 van die schroefjes in. Ik heb het zelf nog nooit opengemaakt, dus ik weet niet wat het resultaat zal zijn…

Bijdrager
    meneer de koekepeer

Wederom biedt google hulp.

Via een simpele zoekactie kwam ik op de volgende site terecht. Ik denk dat je daar wel een eind mee moet komen?

Bijdrager
    Zodiack

Goeie zoekactie Peer.
    Echt bijna alles is inderdaad te vinden als je maar zoekt.
    Had toch echt niet verwacht dat dit ergens uitgelegd zou worden.

Bijdrager
    meneer de koekepeer

Ik eigenlijk ook niet, maar wie niet zoekt wie niet vind, zeg ik altijd maar (leuke google slogan?).

Bijdrager
    sabine

http://www.technology.niagarac.on.ca/people/bgracey/prokeyboardrepair.html

hier staat hoe je je toetsenbord uit elkaar kunt halen en wat je wel en niet moet doen en waar je op moet letten

Bijdrager
    sabine

oeps even vergeten verder te lezen……

tja het is maandag he

Bijdrager
    meneer de koekepeer

hehe.
    Hoe meer info hoe meer vreugd, zullen we maar zeggen:D

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.