6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Mc55

Toetsenbord nog te repareren?

Ik had nog een draadloos toetsenbord voor mijn iPad. Het is weer een tijdje geleden dat ik de toetsenbord had gebruikt. Maar toen ik ‘m van de week weer wou gebruiken kreeg ik de batterijdopje niet los. Vandaag na twee uur klooien is het me eindelijk gelukt om ‘m open te draaien (met grof geweld, heel veel grof geweld). Wat blijkt, de batterijen zijn gaan lekken in de toetsenbord. Het was ook een hele klus om de batterijen er uit te krijgen, maar ook dat is gelukt. Maar tijdens het proces is het “kabeltje” van de logicboard naar de toetsen beschadig. Zou het mogelijk zijn om dat nog te fixen?

Bijdrager
    DosEquis

Wat denk je zelf?

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Uiteindelijk zal het wel te repareren zijn. Maar ik denk niet dat het het werk waard zal zijn… Koop liever een nieuwe. Ieder Bluetooth of USB-toetsenbord (met Camera Kit) werkt.

Bijdrager
    Shmoo

Als ik dit soort dingen zie dan denk ik altijd waarom maken mensen het nog open?

Dat batterijzuur is volgens mij ram giftig, voor 68,- heb je een nieuwe dan ga je toch niet lopen stoeien..

Bijdrager
    sjoerdrei

Ja zeker is dit te repareren.

Je stript het stukje pastic weg en dan soldeer je er gewoon een draadje tussen.

Bijdrager
    TBITW

Zit er geen batterij zuur op het logic board? ander kan je die ook weggooien!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.