11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

Geblokkeerd
    Alison

Toetsenbord

Ik doe net mijn Mac aan en ik wil me ww invullen, doet het toetsenbord niets meer. Het lampje blijft knipperen. Heb al andere batterijen in gedaan. Voor ik wegging vanmiddag waren de batterijen nog half vol. Heb al geprobeerd opnieuw te koppelen maar lampje blijft knipperen van mijn toetsenbord..
    Iemand een oplossing? Ik heb gezocht maar geen oplossing gevonden. Zoek ik misschien verkeerd?.

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Gebruik je ook het woord „hub” in je zoekopdracht — dus iets als „keyboard with usb hub”?

Bijdrager
    KarelWillem

Dat is nauwelijks verkrijgbaar.

De Razer Blackwidow serie heeft één USB-poort, en de Corsair Vengeance K70 ook.
    Beide (oerlelijke) gaming-toetsenborden.

En dan inderdaad een heel goedkoop toetsenbordje bij Amazon (Adesso Multimedia Desktop), of de Dell U473D. Die hebben er beide twee.

Bijdrager
    madcat

Bijdrager
    KarelWillem

Ik weet niet zeker dat er niet meer zijn.
    Ze zijn alleen nauwelijks te vinden. Maar dat had je zelf ook al ondervonden.
    Vaak kan dat natuurlijk ook aan de omschrijvingen van de winkels liggen, want daar mankeert nogal eens wat aan.

En anders bouw je er toch gewoon zelf één.:)

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

De Das Keyboard (model 3 en 4) en Matias Quiet Pro/Tactile komen in mij op. Maar dat zijn mechanische, en dus ook erg dure, toetsenborden.

Bijdrager
    KarelWillem

Nou, kijk. Weer een paar erbij.:)

Moderator
    Night

Ook de Macally iKeyslim Hi-Speed USB 2.0 Slim Keyboard heeft 2 USB Ports.

En dit is ook nog een optie: iHome Full Size Mac Keyboard with 2 USB Ports (IMAC-K121S)

Bijdrager
    madcat
    Alison op 17 maart 2017

Dankjewel KarelWillem. Erg aardig. Hoe weet je zo zeker dat er niet meer zijn?

Madcat: ik weet niet. Is er iets mis mee dan?

Je zei “Net zoals het Apple toetsenbord maar dan een ander”

Dus ik vroeg mij af wat er mis is met het apple keyboard, ik zou namelijk dat keyboard kopen, ziet er goed uit en past er teminste bij ipv dat je een lelijk gamers keyboard moet kopen met allemaal lampjes en kleurtjes.

Bijdrager
    Jakko Westerbeke
    Alison op 17 maart 2017

Ik vind er dan eentje bij Amazon en heel veel usb toetsenborden zonder extra usb aansluitingen.:)

Dat laatste was te verwachten:) Maar met die zoekopdracht vind ik verschillende bij Amazon met USB-poorten, en het merk Adesso (nooit van gehoord … ) blijkt er ook meerdere te hebben in een paar formaten.

Bijdrager
    Betatester

@alison waarom dan niet het Apple toetsenbord?

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.