8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    markkeulen

toetsenbord macbook air functioneert gedeeltelijk

Op het toetsenbord van mij macbook air doet vaak de toetsenrij onder de cijfers het niet. De q tot de p dus.
    De rest doe het prima. Het probleem doet zich soms wel voor en soms ook weer niet. Erg lastig.
    Kan iemand een suggestie geven voor een oplossing?

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 jaar, 3 maanden geleden door  Pete.Z. Reden: Titel aangepast

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Slecht contact misschien, of een vergelijkbaar hardwareprobleem? Zo ja, dan is er geen eenvoudige oplossing die je zelf even doet, denk ik.

Ook de t doet het trouwens niet helemaal goed, als ik naar de titel van je bericht kijk.

Moderator
    Night

Als je MBA nog binnen de 2-jarige garantieperiode valt, zou ik er even mee langs een Apple store of repair center gaan of een afspraakje maken bij de Apple Genius Bar in Amsterdam.

Bijdrager
    Harryman

Heb je dit al op kunnen lossen? Mijn MacBook Air 2011 heeft precies hetzelfde probleem. Op internet wemelt het van de verhalen over dit euvel, maar een fix waar iedereen het over eens is vind ik maar niet.

Bijdrager
    Shmoo

Kan iemand een suggestie geven voor een oplossing?

Nog even wachten tot dinsdag, dan komt mogelijk de opvolger!? 😎

Bijdrager
    Shmoo

Ooo kak, dit was een bump. 💩

Bijdrager
    markkeulen

Hey Shmoo, de oplossing tot op heden is alle toetsen in die rij gelijk indrukken behalve de p.

dus qwertyuio tegelijkertijd vasthouden en dan doet alles het weer. bijzonder irritant en geen echte oplossing voor gevonden tot op heden

Bijdrager
    Harryman

Wow, dat is een behoorlijk weirde oplossing:-) Ga ik proberen, dank je.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.