8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    dborneman

Toetsenbord Knopjes Macbook (Pro) Unibody [opgelost]

Ik ben zojuist op zoek gegaan op het forum naar een topic waarin stond vermeld of de toetsen nou wel of niet uit de Macbook (Pro) Unibody konden worden gehaald. Volgensmij had ik hier ooit eens iets over gelezen echter kan ik het topic niet meer terug vinden.

Vandaar dan ook de vraag weet iemand of je de toetsen van de Macbook (pro) unibody zelf kunt losmaken op de manier zoals je dit bij een normaal toetsenbord ook doet? (Trekken!!) :evil: Mijn toetsen zijn nogal kleverig en ik wil graag wat toetsen eruit halen om deze schoon te maken!

Alvast bedankt voor de hulp!

Bijdrager
    Xigh

Het kan wel maar je zult er wel (letterlijk) meer dan 45 schroefjes voor los moeten draaien.

Bijdrager
    dborneman

Ik wil op zich wel even experimenteren mijn garantie is toch al vervallen;-) Als je een handleiding hebt hou ik me aanbevolen! 8)

Bijdrager
    iLove

Misschien staat er een handleiding op http://www.ifixit.com/

Bijdrager
    dborneman

Thanks! Gevonden: http://www.ifixit.com/Guide/First-Look/MacBook-Pro-15-Inch-Unibody/590/1

Het is wel een behoorlijk werk en hoop dat het mij als amateur ook gaat lukken;-)

Bijdrager
    Sanjeev
    ”dborneman”

Ik wil op zich wel even experimenteren mijn garantie is toch al vervallen;-) Als je een handleiding hebt hou ik me aanbevolen! 8)

De unibody macbook(pro)’s zijn er toch nog geen jaar?

Bijdrager
    dborneman
    ”Sanjeev”
    ”dborneman”

De unibody macbook(pro)’s zijn er toch nog geen jaar?

Door waterschade is mijn garantie vervallen echter heb ik de macbook niet laten maken voor 1700 euro (werkt nog prima) daarom wil ik zelf de kleverige toetsen gaan ‘schoonmaken’;-)

Bijdrager
    J-P-H

Bierschade? :o

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.