6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    ijiji

toetsenbord kapot of niet?

Het toetsenbord van mijn g3 iMac doet het niet meer. Dat wil zeggen, ik kan de iMac nog wel aanzetten met het aan/uitknopje op het toetsenbord, maar als het systeem op is gestart reageert de iMac niet meer op het toetsenbord, ik kan hem dan ook niet meer uitzetten met hetzelfde knopje.. Ik vermoed dat mijn zoontje er aan heeft zitten knoeien. Kan het zijn dat ie een toetsencombinatie heeft ingedrukt waardoor het niet meer werkt?
    Alvast bedankt.

Bijdrager
    Turbanus

Hoe staat de toetsenextensie ingesteld?

Bijdrager
    ijiji

Oei, dat weet ik even niet. Hoe kom ik daar achter? Ben nog niet een heel ervaren mac-gebruiker.

Bijdrager
    Turbanus

Je muis doet het nog wel neem ik aan? Ga dan even naar je system preferences en klik even op het toetsenbord. Mischien staat het op Japans of Chinees….. Maar je kunt ook even een ander toetsenbordje eraan hangen natuurlijk, dan weet je of het aan de instellingen of aan het toetsenbord ligt.:wink:

Bijdrager
    ijiji

Ik heb het even met een ander toetsenbord geprobeerd en dat doet ’t wel. Hij zal wel overleden zijn. Wat ik alleen wel vreemd vind is dat ik de iMac nog wel aan kan zetten met het aan/uitknopje op het keyboard maar niet meer uit dus met dat zelfde knopje.

Bijdrager
    ijiji

Zou het iets softwarematigs of iets in het systeem kunnen zijn?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.