3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    ajv

Toetsenbord iPhone 6S niet nauwkeurig

Hallo,

Voor mijn werk gebruik ik sinds een tijdje een iPhone 6S, ik kan alleen niet wennen aan het toetsenbord. Continu type ik letters in die ik niet wil hebben. Prive gebruik ik een Samsung Galaxy S6, hier gebruik ik al jaren een SwiftKey toetsenbord op en heb daar nooit problemen mee, dus deze ook voor de iPhone gedownload. Echter heb ik nog steeds problemen dat hij verkeerde toetsen aanslaat.

Is dit een bekend probleem? Kan ik op een of andere manier het scherm opnieuw kalibreren om hem nauwkeuriger te krijgen ofzo?

Bijdrager
    Shmoo

Nee dit is ‘gewoon’ wennen. Sommige mensen wennen er sneller aan dan andere en heel klein groepje kan er nooit aan wennen. Voor die is een iPhone dan gewoon de geverseerde keuze. Daar is niets mis mee.

Persoonlijk kan ik er ook niet echt goed/volledig aan wennen maar wat veel irritanter is is dat het toetsenbord na 800 jaar nog steeds niet serieus begrijpt wat je wilt typen en dat terwijl machine learning nu het fundament is van het toetsenbord.

Bijdrager
    GoeieDag

ajv op 27 januari 2018 om 11:28
    Is dit een bekend probleem?

Nee, hier hoor je bijzonder weinig over.

Maar heb je al eens een andere iPhone geprobeerd (dus even typen op de iPhone van iemand anders), om uit te sluiten dat er misschien iets met jouw iPhone aan de hand is?

• Deze reactie is gewijzigd 8 maanden geleden door  GoeieDag.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.