8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    baziel

toetsenbord instellingen

Hallo iedereen,
    Ik heb deze namiddag het nieuwe apple toetsenbord aangekocht. Ik heb ze bij een apple reseller gekocht in Belgi├ź (waar men azerty gebruikt). Ik ben namelijk een qwerty gebruiker.
    Dus vroeg ik voor zo’n toetsenbord maar ze brachten me er eentje die uit de verpakking was, wel nog verpakt in plastic. De verkoopster zei dat het toetsenborden waren die samen met de nieuwe imacs werden geleverd.., geen probleem voor mij dus heb ik het gekocht.
    Daardoor heb ik geen cd erbij gekregen. Thuis heb ik de software update geïnstalleerd (1.2). Alle toetsen werken nu naar behoren maar bij de systeeminstellingen kan ik niets aanpassen, daar is er namelijk niets veranderd.
    Hoe kan ik nu die systeeminstellingen daar krijgen?
    Bedankt..

Bijdrager
    iJoost

Ik zou het even vragen aan die reseller. Die moet je er toch echt gewoon mee helpen, als ze rare dingen doen, om de gevolgen ook weer op te lossen.

Bijdrager
    Lazy B

bij de systeeminstellingen kan ik niets aanpassen, daar is er namelijk niets veranderd.
    Hoe kan ik nu die systeeminstellingen daar krijgen?

Snap de vraag niet helemaal.

Ik heb het nieuwe toetsenbord op 3 verschillende machines draaien allemaal zonder de bijgeleverde cd te gebruiken. Heb daarbij geen enkel probleem ondervonden.

Bijdrager
    iJoost

Hij verwacht extra instellingen in de Systeemvoorkeuren speciaal voor het nieuwe toetsenbord, volgens mij. En die vindt ie niet. Maar of die er horen te zijn? Ik zou het niet weten…;-)

Bijdrager
    Lazy B

Die zijn er ook niet.

Bijdrager
    iJoost

Kijk, dan is ie vast nu tevreden. He, TS! Laat eens van je horen…;-)

Bijdrager
    baziel

Ja, mijn excuses. Ik dacht dat er gewoon uitgebreidere toetsenbord instellingen gingen zijn. :)

Bijdrager
    baziel

F13 tem F19 instellen bedoel ik ermee..

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.