7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    may1

toetsenbord Emac-spatiebalk doet het niet meer

hoi allemaal,

Ik heb een Emac overgenomen, maar de spatiebalk van het witte toetsenbord doet het niet meer. Wat te doen?

(of weet iemand waar ik zo’n toetsenbord kan kopen? (geschikt voor deze Emac))

Mag het ook een toetsenbord voor een pc zijn?

Groetjes,
    May1

Bijdrager
    JJmac

In de applestore de aluminium voor 49 euro

Ik heb hier nog een gebruikte witte liggen als je dat liever hebt, dan PM je me maar.

Bijdrager
    1984
    may1 op 05 februari 2012

(of weet iemand waar ik zo\’n toetsenbord kan kopen? (geschikt voor deze Emac))

Mag het ook een toetsenbord voor een pc zijn?
    Als het goed is kun je die toetsenborden overal kopen waar ze Apple producten verkopen, in de winkel of online

Een toetsenbord van een pc kan in principe wel echter zitten er wel de juiste functie toetsen op, en welk Os draai je nu 10.4 /10.5 /10.6

Bijdrager
    may1

”welk Os draai je nu 10.4 /10.5 /10.6 …”

Ik heb geen idee….de emac staat bij een vriend en ik kan er niet even op kijken.

Misschien kan ik een gebruikte overnemen, dan is alles meteen opgelost!

Bijdrager
    jeff

Gelukkig zijn de witte toetsenborden niet meer te koop. Ik heb er ettelijke versleten, waarna ik uiteindelijk op een ander merk ben overgestapt. Zodra de kinderen er serieus spelletjes op gingen spelen, begaf de spatiebalk het. De alu toetsenborden zijn wel weer goed.

Bijdrager
    may1

ik heb nu een foto gekregen van het kapotte toetsenbord, maar ik weet niet hoe ik deze moet uploaden…?

Bijdrager
    1984

Klik op Img , vervolgens op BROWSE, zoek je afbeelding en klik op voeg toe en wacht tot het venster img gevuld is.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.