4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    horsepower85

toetsenbord combinatie

Hallo, het gaat mij niet om de standaard combinaties, maar om de combinatie waarmee je bij een site waar een embedded video in is verwerkt, de sources te zien krijgt inclusief de grootte van de diverse bestanden. Ik had die combinatie ooit eens ergens gelezen, maar ben deze kwijt. Kan iemand mij hier opnieuw aan helpen?

Het gemak ervan was, dat je dan precies het grootste video fragment kon opzoeken en downloaden. Met name bij embedded video van omroepen, krijg je nu eerst reclames en als je met standaard programma’s de video probeert te downloaden, wordt slechts de reclame gedownload en niet de video die daarna begint en waar het om gaat. Als iemand een andere oplossing weet om hetzelfde te bereiken (dus het omzeilen van de reclame en het direct of ook de bedoelde video downloaden), dan is dat natuurlijk ook prima.
    Alvast bedankt voor de moeite

Bijdrager
    valentijn12

Bedoel je alt+cmd+C ?

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Dan moet in de voorkeuren bij “geavanceerd” wel het ontwikkelmenu aangevinkt zijn.

Bijdrager
    horsepower85

Beiden dank voor de vlotte reactie op mijn vraag. Ik denk dat dit de combinatie is, maar bij de huidige (mountain Lion) versie van Safari, krijg ik wel veel details te zien, maar niet de grootte van de bestanden, zoals ik dat voorheen wel te zien kreeg. Het gemak daarvan was, dat je gewoon het grootste bestand, d.w.z. de url ervan kon downloaden en daarmee had je de video te pakken. Dat is nu niet het geval met de informatie die ik met deze toets combinatie kan oproepen. Het kan met HTML 5 techniek te maken hebben in de laatste versie van Safari.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.