9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Jroam

Toetsenbord apple werkt niet meer

Na lang wachten met het aanschaffen van een duur toetsenbord van apple heb ik er voor kerst 2015 een kunnen aanschaffen.
    Het vorige toetsenbord, nog geen 10,00 bij een supermarkt gekocht is na 3 jaar versleten.
    De letters zijn niet meer zichtbaar, maar werkt nog prima.

Ik ben gehandicapt, zeer afhankelijk van computers en na vele jaren ellende met ms-dom overgestapt naar Apple.
    Ze kosten een vermogen, ook 2de hands. Ik ben 2 keer geholpen, waardoor ik nu op een imac kan werken.

Sinds de laatste update, werkt de eerste imac bijna niet meer.
    Een film of tv kijken kan niet eens, op de nog oudere windows laptop gaat dat wel.
    Op de nieuwste imac (laat 2009) draadloos met de apple tv te laten werken moet de 2de monitor losgekoppeld worden.
    En nu werkt het dure apple toetsenbord ook al niet meer sinds de laatste update.

En het help centrum van apple biedt ook opeens geen hulp meer.

Apple: gebruiksvriendelijk?!
    Apple: producten werken probleemloos met mekaar ?!:-?

Ik ben geen miljonair en dus wilt Apple me niet meer helpen.
    Sterker nog; na updates werkt steeds minder het Apple product.

Mijn hoop is gevestigd dat hier mensen zijn die de problemen met het toetsenbord van apple op kunnen lossen.

Alvast bedankt,

Jroam

Bijdrager
    KarelWillem

Je maakt het verhaal iets langer dan goed is voor de duidelijkheid.:)

– Draadloos toetsenbord van Apple?
    – Wat werkt er niet? Doet het toetsenbord helemaal niets meer?

– Batterijen nog wel goed?
    – Toetsenbord al aan en uit gezet?
    – Opnieuw proberen te koppelen (Systeemvoorkeuren > Bluetooth)?

Bijdrager
    Jroam

Dank voor je snelle reactie,
    Het toetsenbord is met een kabel (niet draadloos)

Bijdrager
    sedikit

Welk OS X systeem?

Bijdrager
    KarelWillem
    Jroam op 29 februari 2016

…Het toetsenbord is met een kabel (niet draadloos)

Dat is mooie uitgebreide info.:) Daar kunnen we weinig mee dus.

Het toetsenbord doet het helemaal niet meer?
    Heb je al eens een andere USB-poort geprobeerd?
    Kun je het toetsenbord aan een andere computer (laten) proberen?

Je hebt nog garantie. Dus in het geval van helemaal niet werken: terug ermee.

Bijdrager
    KarelWillem
    Jroam op 29 februari 2016

Na lang wachten met het aanschaffen van een duur toetsenbord van apple heb ik er voor kerst 2015 een kunnen aanschaffen….En nu werkt het dure apple toetsenbord ook al niet meer sinds de laatste update…

‘Duur’ is hier wel behoorlijk relatief.

Voor 59 euro koop je van geen enkel merk een kwalitatief aluminium toetsenbord.
    Eigenlijk is deze dus gewoon erg goedkoop.

Bijdrager
    Maarten2015

€ 59,- voor een half jaar gebruik.. Zou mij ook niet lekker zitten. Maar tegelijkertijd zeg ik er wel bij dat ik niet kan inschatten of dat Apple te verwijten is in dit geval.
    En tegen toppic starter wil ik zeggen dat meer technische info wel handiger is als je hulp wilt. Maar dat laat onverlet dat iets anders dan alleen technische info geven echt niet altijd verkeerd is. Soms wordt gebruik van hulpmiddelen, computer en toebehoren, wel erg sterk bepaald door bijzondere omstandigheden. En dan wordt een probleem toch anders beleefd dan in volstrekt ‘normale’ omstandigheden.

Bijdrager
    KarelWillem

59 euro voor een aantal jaren gebruik (op zijn minst), want zoals gezegd: je hebt gewoon garantie.

Maar zolang we niet weten wat er aan mankeert is er weinig zinnigs te zeggen hier.

Ik wil er wel aan toevoegen dat ik van mijn leven nog nooit een toetsenbord heb gehad (Apple of niet), die het op een gegeven moment niet meer deed. Nou, oké; één keer de bliksem door de leidingen. Dat vond het toetsenbord niet fijn. Die rook nogal aangebrand daarna.

Bijdrager
    knippie
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.