8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Geblokkeerd
    Alison

Goede Professionele DJ/Mix Software?

Ben al een poosje aan het struinen, maar krijg niet helder wat nu écht goede software is, iemand?

Bijdrager
    Unlock32

Dit zegt Apple zelf……

Note: U kunt alleen voor bestaande menucommando’s toetscombinaties aanmaken. U kunt geen toetscombinaties aanmaken voor bepaalde algemene
    taken, zoals het openen van een programma of het schakelen tussen programma’s.

maar wie weet….

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Ik vermoed van niet. Er zijn verschillende manieren waarop je toetsen kunt herdefiniëren, maar voor zover ik weet geen enkele daarvan om programma’s te openen of andere ingewikkelde acties uit te voeren.

Bijdrager
    mowat

Je kan altijd eens proberen via systeemvoorkeuren/toetsenbord/toetscombinaties/toetscombinaties voor alle programma’s.
    Ik heb daar toetsen aangemaakt om te computer ’s avonds met 1 toets te laten sluimeren , voor het maken van een schermafbeelding met één toets ipv 3 , voor het gebruiken van de computer enkel met toetsen zonder muis via het menu , en zo nog enkele.
    Maar ik heb er geen in gebruik voor het openen van een programma , maar je weet maar nooit.

Bijdrager
    Shmoo

Dan moet je volgens mij een app gebruiken die Alfred heet. Dat is een actions of commando’s app om je workflow mee aan te passen.

Bijdrager
    KarelWillem

Karabiner:

https://pqrs.org/osx/karabiner/

Daar kun je echt ALLES mee aanpassen. Heel fijn.

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Kun je met Karabiner dan programma’s toewijzen aan toetsen? Ik heb het nooit geprobeerd, maar toen ik vanochtend even op de site ervan rondkeek of dat een oplossing voor Alisons vraag zou zijn, kreeg ik niet de indruk dat dat kan.

Bijdrager
    Charissa Kalloe

Je kan wel in het voiceover-programma onder commando’s toetsen aanwijzen voor het openen van programma’s. Maar dan nog moet je daarbij de linker, rechter of beide option toetsen voor gebruiken.
    Ik open mijn mail dan met option+m. Ook weet ik niet of dit werkt als je voiceover uit hebt staan. Ik moet het wel gebruiken;)

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.