8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    jebman

toetsen macboo.pro weigeren

be.end probleem

hoe oplossen? de . en nog een toets zeggen wel .li. maar geven geen respons

grrrr net terug van de apple store

garantie? op mijn wer geen stofzuiger voor handen

Bijdrager
    jebman

de letter tussen j en l doet het dus niet

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@jebman,

je kan ook click schrijven i.p.v. klik..

Bijdrager
    jebman

tja

na veel schudden en blazen weer werkend gekregen. Vrees met bange vrezen ook te zijn getroffen door het zeer kwetsbare vlindermechaniek voor kruimels en stof etc.

Iemand ervaringen met keyboard covers? Heb er een gevonden van moshi. Gaan we dan nog lekker typen? Andere tips en trics?

Bijdrager
    sunapple

Heel rot, maar ik zou aanspraak blijven maken op je garantie. Daarbij raad ik de stofzuiger af vanwege mogelijke statische elektriciteit; gebruik perslucht uit een busje.

Het is niet normaal hoeveel van deze klachten op de forums terug blijven komen. Als je er mee naar Apple gaat heb je er op de lange termijn misschien meer aan. Stel dat de garantie voorbij gaat dan zou een vervangingsprogramma wellicht aan de orde zijn. Dat gebeurt alleen als er op grote schaal problemen worden gemeld.

Bijdrager
    fatboysmart

Die Moshi cover is erg goed. Mijn vrouw heeft er twee (zwart en transparant) en is er zeer over te spreken. Kosten op Amazon.co.uk niet veel.

Bijdrager
    jebman

Over die kosten is over heen te komen. Zag in een review dat die cover los ligt en bij transport als ik verticaal is er tussenuit glipt? Als ie zo los ligt komen er natuurlijk ook gewoon nog kruimels en stofjes uit de tas tussen.

Moderator
    Night

Niets dat duckt tape niet kan verhelpen:-P

Maar je hebt wel gelijk. Vandaar dat Apple ook bezig is met een nieuw systeem om de toetsen rommel-vrij te houden.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.