7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Vin

Toetsen klik – heel irritant!

hallo. ik heb m’n mackbook pro nu precies een week en als ik de toetsen indruk om het geluid te regelen en de numlock toets dan hoor je zo’n klik. ik heb niets over m’n toetsenbord laten vallen dus wat kan het zijn? het was er zomaar ineens…. heeft iemand dit ook?

Bijdrager
    Turbanus

Dat is juist goed, want dan weet je welke toetsen je te pakken hebt!!!

Bijdrager
    Vin
    ”Turbanus”

nee want bij de andere toetsen is het niet zoals f11 enzo… en ik bedoel niet een klik die je ook met zo’n bezel of je beeldscherm ziet maar een klik die komt omdat de toets niet goed omhoog komt.

Volgens mij ligt het eraan hoe m’n toetsenbord zelf aan m’n mac vastzit…. Kan je een toetsenbord van een mbp loshalen net zoals bij een iBook???

Bijdrager
    ”sic-one”
    ”Turbanus”

nee want bij de andere toetsen is het niet zoals f11 enzo… en ik bedoel niet een klik die je ook met zo’n bezel of je beeldscherm ziet maar een klik die komt omdat de toets niet goed omhoog komt.

Volgens mij ligt het eraan hoe m’n toetsenbord zelf aan m’n mac vastzit…. Kan je een toetsenbord van een mbp loshalen net zoals bij een iBook???

als je geluid harder of zachter zet met de toetsen F4 en F5 dan komt er een klikgeluid uit de luidsprekers. Het is om de gebruiker te laten horen hoe hard het is.

Bijdrager
    Vin
    ”sic-one”
    ”Turbanus”

als je geluid harder of zachter zet met de toetsen F4 en F5 dan komt er een klikgeluid uit de luidsprekers. Het is om de gebruiker te laten horen hoe hard het is.

ja idd! en dat bedoel ik dus niet…

Bijdrager
    huinkroese

[size=9:6b0fb05e60]Het is ook wel een beetje verwarrend… “Het klikt!” en dan boos worden als het om een ander klikje van dezelfde toets gaat…[/size:6b0fb05e60]
    Maar misschien moet je de knopjes er gewoon even afhalen, kijken of er onverhoopt iets onder is blijven zitten

Bijdrager
    Vin
    ”huinkroese”

Het is ook wel een beetje verwarrend… “Het klikt!” en dan boos worden als het om een ander klikje van dezelfde toets gaat…
    Maar misschien moet je de knopjes er gewoon even afhalen, kijken of er onverhoopt iets onder is blijven zitten

ja dat is idd ook wel verwarrend. maar hoe kan ik die toetsen er af halen dan? gewoon er af wippen ofzo?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.