5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    iMaximus

Toetsen iBook kapot

Een vriend van mij heeft na het vooruitzetten van de klok, de klok laten vallen en ja hoor…….wat lag eronder?
    Zn iBookje! Nu zijn een paar toetsen eruit gesprongen, waarbij twee een beetje gebogen zijn. Waar kan hij het beste deze toetsen vervangen? Ik las bij een van onze apple retailers dat er een uurloon is van 79EUR? Als we hen dat laten doen, hoe groot worden dan de kosten? Of kunnen we dat liever zelf kopen?

Bijdrager
    deSpaanseRente

Aparte toetsen vervangen doen ze maar zelden, tenzij het een recent model is waarvan ze toevallig “reservetoetsen” overhebben (van andere reparaties); maar aangezien de iBook een tamelijk oud model is zal het hoogstwaarschijnlijk sowieso een nieuw klavier worden.
    Sowieso moet dat wel op een uur geklaard kunnen worden, maar daar komt sowieso nog eens de kost van een nieuw klavier bij (ga daar maar van uit dat het hele klavier wordt vervangen)

Bijdrager
    iMaximus

whaaaa……nee dat gaat me te duur uitkomen denk ik. Wat kan hij dan het beste doen? Op marktplaats naar aanbiedingen voor toetsen kijken ofzo?

Bijdrager
    iDuck

Heb hier nog een toetsenbord liggen van een iBook 14″ G4. Toetsenbordje is nieuw, alleen de caps lock key ligt eraf. Mocht je interesse erin hebben dan hoor ik het wel.

Bijdrager
    djneo

ik heb ook nog een ibook g3 12inch toetsenbord dus welke ibook het ook is hier zijn er vervangers.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.