7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Yaratje

Toets op toetsenbord scheef

Beste OMT-ers,

Ik heb een MacBook Pro 13 inch en tot nu toe geen problemen mee gehad.
    Wat me wel opviel is dat de pijltjestoets scheef staat ten opzichte van de andere toetsen.
    Als je hem indrukt voelt hij ook anders aan dan de andere toetsen (je voelt niet het ‘drukeffect’).
    Ter verduidelijking een foto:

Kan ik dit zelf oplossen? Als je de toets recht zou zetten, zou dat ‘drukeffect’ dan ook terugkomen?

Groetjes Yaratje

Bijdrager
    Sharky K.

Ik had hetzelfde probleem met de letter ‘R’ op m’n MacBook. Bleek dus dat er een stukje kunststof dat de key op z’n plek houdt, was afgebroken. Apple heeft het toen onder garantie gerepareerd. Ik hoop dat je nog garantie hebt. Met ‘zelf repareren’ heb ik geen ervaring.

Bijdrager
    Yaratje

Ik heb nog garantie. MacBook Pro is ongeveer 2 weken oud.
    Heeft iemand zo’n probleem kunnen oplossen door de toets eraf te halen en hem weer juist erop te monteren?

Bijdrager
    MouseMighty

Luister nou, je hebt nog garantie, niet zelf gaan kloten gewoon ff terugbrengen en laten fixen. Klaar!

Bijdrager
    Sharky K.

Dan zou ik zo snel mogelijk Apple bellen. Kans is groot dat ze je een vervangend model opsturen zodat je al je data over kan zetten. De oude komen ze dan gewoon weer ophalen. Echter moet je dan wel binnen een bepaalde periode (dacht een maand, weet niet zeker) het probleem aangeven.

Inactief
    Anoniem

Bijdrager
    Koetjesreep

Ach, loop ff langs een APR, die repareren dat gewoon gratis en meestal nog op het moment dat jij het probleem uitlegt is het al klaar en loop je naar buiten met een nieuwe key.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.