10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    Appleseed

Toekomst van iWork (Keynote, Numbers, Pages)

Tijdens de presentatie van de iPad Pro werd gebruik gemaakt van Microsoft Office apps.
    Wat denken jullie, zal Apple op (korte) termijn stoppen met de drie iWork apps?

Bijdrager
    KarelWillem

Nee.

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Nee. Gewoon stoppen doet Apple niet. Ze gaan het net zo’n pijnlijke, slome en onnodige dood laten lijden als AppleWorks.

Bijdrager
    janbertwedman

Net als iWeb.

Bijdrager
    SvS

En Aperture… etc… Enige wat nog is vanuit t begin is Teksteditor, Chess en Prullenmand.

Bijdrager
    janbertwedman

En iDVD en iMovie 6 HD etc. etc.

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Oh, en vergeet Backup niet. Tot nu toe nog steeds het handigste backupprogramma van Apple.

Bijdrager
    Jakko Westerbeke
    Appleseed op 12 oktober 2015

Tijdens de presentatie van de iPad Pro werd gebruik gemaakt van Microsoft Office apps.

Ik denk dat ze dat vooral deden omdat op kantoren dat de standaard is, en als ze Pages en Numbers hadden laten zien, veel mensen de iPad Pro niet serieus zouden nemen „omdat hij geen MS Office draait” — want anders hadden ze dat toch wel gebruikt bij de presentatie?

Bijdrager
    Kevin

Voordeel van iWork is gewoon dat het gratis is, en voor een non-heavy user gewoon voldoet. Ik denk alleen niet dat je nog updates hoeft te verwachten ervoor.

Bijdrager
    SvS
    Jakko op 12 oktober 2015
    Appleseed op 12 oktober 2015

Ik denk dat ze dat vooral deden omdat op kantoren dat de standaard is, en als ze Pages en Numbers hadden laten zien, veel mensen de iPad Pro niet serieus zouden nemen „omdat hij geen MS Office draait” — want anders hadden ze dat toch wel gebruikt bij de presentatie?

.
    1+ (helaas maar wel waar)

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.