8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Bryan Lybeer

Toekomst iPod Classic

Hoe denken jullie dat het gaat aflopen met de iPod Classic
    Ik denk dat hij een stille dood gaat tegemoet komen:(

Bijdrager
    computer space

Ik denk dat er een laatste old-skool versie komt met 3,5 inch 4TB schijf en HDMI uit. Pre-installed met 1 miljoen liedjes uit de iTunes store. Fuck flash geheugen!

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Ondertussen is het best mogelijk om een 256 of 512GB flash versie van de Classic uit te brengen aangezien de prijs van 1,8″ harde schijf en een mSATA/mPCIe SSD nagenoeg hetzelfde zijn. Ik ben benieuwd, alhoewel ik denk dat het Classic model uiteindelijk bij de iPod touch lineup terecht komt en dat het clickwheel eruit gaat.

Geblokkeerd
    Bento
    Bryan op 25 juni 2013

Ik denk dat hij een stille dood gaat tegemoet komen:(

Zolang het maar niet zo slecht gaat als jouw taalgebruik is, dan hebben we niks te vrezen.

Bijdrager
    nk22

Tja. Een nieuwe zou übervet zijn, maar dat duurt nogal lang denk ik. Heel misschien in 2014 met realease van iWatch, of 20 September, met iOS 7?
    Only Tim Cook Knows

Bijdrager
    CedricH

Misschien vervangen ze inderdaad de harde schijf door flash geheugen of gaat het model op in de iPod Touch. Sowieso zal de Classic in zijn huidige vorm volgens mij geen lang leven meer beschoren zijn aangezien Apple zo snel mogelijk de oude 30-pins connector uit haar assortiment zal willen halen.

Bijdrager
    GrannySmith

Nee joh…. de Classic gaat ons tegemoet blijven komen!

Oh wacht. Als de zon dooft dan komt ons sterrenstelsel in zwaar weer. Nou ja; tot die tijd dan. Of ietsje eerder; kan best.

Man oh man, wat een topic.

Bijdrager
    Bryan Lybeer
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.