20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Q:

Bijdrager
    Miesbook

Toekomst iPhone

iPhone 2

iTunes
    Door het afkopen van internet op de mobiel is het mogelijk om via de iPhone je computer thuis te besturen, hierdoor kan je vast een film betalen, downloaden en klaarzetten op je Apple TV in de auto naar huis.:D

Draadloos Syncen
    Binnen bereik van je draadloos netwerk syncen van je gegevens; :apple:

GPS
    Kijken hoever je van je afspraak bent, waar je snel een hapje kunt eten, de vervanging van de TomTom;:P

Draadloos iPhone Muziek naar je Apple TV of naar je boxen.

Any more thoughts?

Bijdrager
    Steff

De iPhone is nog geen eens uit. :x

Bijdrager
    Cloudsurfer

Ik hoop eigenlijk op een kleinere iPhone, zonder de geadvanceerde internet features. Ik heb de iPhone inmiddels al op papier nagetekend en uitgeknipt, hij kan makkelijk wat kleiner zonder dat het touch screen oncomfortabel wordt.

Dus gewoon bellen, sms’en en muziek luisteren.

Bijdrager
    Yaris
    ”Kriska”

De iPhone is nog geen eens uit.

Inderdaad Kriska, dit is een compleet idioot topic.

Bijdrager
    Mr Van
    ”Cloudsurfer”

Ik hoop eigenlijk op een kleinere iPhone, zonder de geadvanceerde internet features. Ik heb de iPhone inmiddels al op papier nagetekend en uitgeknipt, hij kan makkelijk wat kleiner zonder dat het touch screen oncomfortabel wordt.

Dus gewoon bellen, sms’en en muziek luisteren.

uitgeknipt?? en heb je hem ook nagetekend? (volgens mij heb je hem in je hoofd al gekocht …)

Bijdrager
    Miesbook

Hee cool afgemaakt worden door een nieuw subforumonderwerp en zelfs mijn eerste post ever :lol:

Overigens typisch dat er niet gesproken mag worden binnen het forumonderwerp iPhone over de iPhone, redenen:

1. De iPhone is nog geen eens uit;
    2. op de duur krijg ik een degout van die iPhone (had ik ervoor ook al), hou nu toch is op met te zeveren over dat kl*te ding.

:P

Groetjes..

Bijdrager
    macxx

Er zijn wel heel veel irritante topics over de iphone, ja. Hij is nog niet eens uit en als je iets wilt waarmee je alles kan dan koop je maar een mac.:)
    Ik zou ook wel willen dat de imac G15 vleugeltjes krijgt om mee te vliegen, maar daar val ik mensen toch ook niet mee lastig?:wink: :P

Bijdrager
    Juch
    ”Miesbook”

Any more thoughts?

zit er een idioot-filter op? Zodat hij voor mij dit soort topics weg filtert?

Bijdrager
    Yaris

Je kunt duizenden topics starten over alles wat de iPhone NIET kan. Geef liever je mening over wat hij WEL kan.

”Miesbook”

Overigens typisch dat er niet gesproken mag worden binnen het forumonderwerp iPhone over de iPhone

Jij hebt het helemaal niet over de iPhone maar over een niet bestaand imaginair apparaat.

Bijdrager
    Miesbook

Bovenstaande features zijn geen toekomst. Er zijn weinig (anders dan softwarematige) updates voor nodig.. Apple wilt jou ondersteunen in your Digital Life…

Bijdrager
    OGT
    ”PietjePuk”

Dat is ook mijn oordeel :sealed:

(op de duur krijg ik een degout van die iPhone (had ik ervoor ook al), hou nu toch is op met te zeveren over dat kl*te ding).:x

Zo, moest er ff uit

het is misschien een beetje een overbodig topic, maar je bent natuurlijk niet verplicht om post te zitten lezen in het iPhone-gedeelte:p

Bijdrager
    hansilan

ja inderdaad als je niks van de iphone moet hebben moet je ook niet in het iphone gedeelte rondneuzen.

Bijdrager
    Petje

@miesbook:
    Ik kan helemaal mee met jou gedachten over de iphone.
    Ik heb ook een AppleTV en had nog niet eens gedacht aan de optie om op je computer op afstand alvast podcasts te downloaden iod.
    Ik dacht dus dat deze vorm van “wishfull thinking” wel op z’n plaats is in een topic over de iphone, en helemaal nu deze nog niet uit is.
    Discussies en meningen over dit apparaat, als die straks verkrijgbaar is, gaan dan ook een hele andere wending krijgen.

Bijdrager
    hahaha… wat slecht

@ pietje puk en de andere azijn zijkers

als jullie niet tegen die reacties over de iphone kunnen reageer er dan ook niet op
    internet is groot zelfs dit forum is groot. is er geen ander ding te vinden waar op je nuttig kan reageren in plaats van af te geven op een apparaat da wij WEL leuk vinden en waar wij WEL graag over fantaseren?

Ik zie de toekomst van de iphone wel rooskleurig toe.
    Ik hoop stiekem nogsteeds dat apple de concurrentie heeft misleid en dat ze een nulletje zijn vergeten in de keynote. dus 40 GB en 80GB dat lijkt me geweldig. Zou een mooie zijn voor de concurrentie die in die 6 maanden tij een apparaat heeft geprobeerd te maken rekening houdend met verouderde specs.

wie weet is dit wel de 6e gen ipod. en komt er nog een 3e variant zonder telefonie

verder kijken dan dat kan ik even niet…
    software mogelijkheden genoeg die het ontelbaar mogelijkheden kunnen geven.

Bijdrager
    Xcode

Hebben jullie de Meizu MiniOne al gezien? Bijna geen verschillen met de iPhone.
    Jammer dat een origineel ontwerp van Apple zo snel wordt nageaapt.

Bijdrager
    ragoooon
    ”Mac

Hebben jullie de Meizu MiniOne al gezien? Bijna geen verschillen met de iPhone.
    Jammer dat een origineel ontwerp van Apple zo snel wordt nageaapt.

De specs en de prijs van het product zijn echt wel ongelijfelijk tegen over de iPhone.

Bijdrager
    Xcode

Als je het vergelijkt met de iPhone, lijken ze wel heel erg op elkaar. Let daarbij eens even op de onderste menu items.

Bijdrager
    francisbacon

En nu is ook nog eens de Meizu stand op CeBIT gesloten door de politie:o

Bijdrager
    bartje

Niet omdat ze het zo mooi kunnen namaken maar omMP3 rechten oid.;)

Bijdrager
    Oost

Heb je het bericht wel gelezen?:|

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.