7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    demajeur

Toegangscode iPhone 6 alleen mogelijkheid tot direct

Hey jongens,

Ik heb m’n best gedaan om op dit forum en buiten dit forum te vinden, maar het is me niet gelukt. Vergeef me als het toch al eens behandeld is.
    Ik heb een iPhone 6 met iOS 9.2.1 en ik heb niet de mogelijkheid om een vertraging in te stellen voor de invoer van mijn toegangscode. Dit zou toch wel moeten kunnen? Bijvoorbeeld na 1 minuut, 15 minuten et cetera.
    Weten jullie misschien hoe dit kan?
    Bedankt alvast!

Bijdrager
    Melbuuln

De functie zit tegenwoordig werkt in de Touch ID.
    Instellingen > Touch ID en toegangscode > Vraag om code.

Anoniem

Hey, dit klopt helemaal
    Op het moment dat je TouchID hebt ingesteld voor je toegang kan je om veiligheidsredenen enkel kiezen voor vraag direct om code
    dit is iets dat Apple zo heeft besloten om je toestel extra veilig te houden.

Wil je langere tijden kiezen zal je touchID voor toegang uit moeten zetten.

Bijdrager
    demajeur

Oke! Bedankt voor jullie antwoord

Bijdrager
    plonserd

Vraag me af waarom je met Touch ID uberhaupt een langere periode zou willen instellen? Bij mij volstaat het al om gewoon op m’n homeknop te duwen om Touch ID m’n vingerafdruk te laten herkennen. Absoluut geen extra moeite toch?

Bijdrager
    demajeur

Klopt @plonserd, het is ook gewoon een luxe-probleem hoor. Soms werkt de Touch ID niet helemaal veilloos, en wil ik na het vergrendelen toch nog even snel in m’n iPhone kunnen.

Bijdrager
    Unlock32
    demajeur op 21 maart 2016

Klopt @plonserd, het is ook gewoon een luxe-probleem hoor. Soms werkt de Touch ID niet helemaal veilloos, en wil ik na het vergrendelen toch nog even snel in m’n iPhone kunnen.

Meerdere vingers gebruiken? Duim werkt hier – door huidproblemen – ook niet altijd even soepel maar mijn wijsvinger wel.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.