9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    Paulebeer

Toegangscode iPhone 4 achterhalen

Voor een familielid ben ik de oude iPhone 4 aan het leegmaken en dan alles naar de 5C aan het brengen. Nu is het probleem Dat de toegangscode onbekend is en ik dus naar een geblokkeerde iPhone 4 zit te kijken. Jullie voelen hem al aan denk ik….ik wil graag de foto’s en adresboek van de iPhone afhalen. Er is geen backup gemaakt van deze iPhone, de wifi deed het niet dus was een uitdaging die nu gestrand is. Weten jullie hoe ik toch nog bij de data kan?

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 jaar, 11 maanden geleden door  Raymon Mens.

Bijdrager
    Lang Lid

Even naar de Genie bar (eventueel met de aankoopfactuur of bon).

Bijdrager
    Shmoo

Ik weet niet of ze je helpen met de toegangscode, dat zijn dingen die je gewoon moet onthouden. Dat is de 4 cijferige pincode om de telefoon te openen. Als je de juiste gegevens kunt overleggen dan resetten ze wel op afstand je AppleID (iCloud stuff) maar de toegangscode. Daar doen ze volgens mij helemaal niets mee.

Moderator
    Raymon Mens

Is het wellicht wel mogelijk om een backup te maken als je de telefoon op iTunes aansluit? Weet niet of iOS 7 al vereist dat de telefoon ontgrendeld wordt voor een back-up.

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 11 maanden geleden door  Raymon Mens.

Moderator
    Mac Daddy

Precies. Probeer eerst eens via een kabel te synchroniseren en dan dus kiezen voor een lokale backup maken. Dat moet wel lukken toch, want bij mij vraagt ie alleen om een pin als je een herstel doet of iOS update.

Bijdrager
    Shyos

Toegangscode iPhone 4 achterhalen… ???

Moderator
    Night

…en nu maar hopen dat je ‘familielid’ de code nog weet …

Bijdrager
    Paulebeer

Dank voor jullie reacties. Nope niets werkt. Ik kan nu ook geen toegangscode meer invoeren. iTunes zegt dat toestel moet worden ontgrendeld. Maar dat gebeurt dus niet omdat de code te vaak is ingegeven. Ik ga het ergste vrezen….

Bijdrager
    GoeieDag

Ik neem aan dat de iCloud gegevens nog wel bekend zijn.
    Dan kun je ‘m wissen op afstand; dan zou de code ook moeten verdwijnen.

Lees eens hier: https://support.apple.com/nl-nl/HT204306

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 10 maanden geleden door  GoeieDag.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.