6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    koen

Toegang tot deze iPhone waarschuwing verwijderen.

Elke keer wanneer ik mijn iPhone aansluit op mijn werk laptop (Windows) krijg ik een scherm met daarop iets als “Wilt u deze PC toegang geven tot de foto’s op uw telefoon?” Ik doe dit alleen om de iPhone op te laden, en gebruik daar geen iTunes.

Kan ik ergens aangeven op de laptop en/of iPhone dat de iPhone en laptop elkaar herkennen opdat ik niet elke keer dit scherm krijg en ze mijn antwoord (“Sta niet toe”) onthouden?

Bijdrager
    GoeieDag

En als je nou op ‘Sta toe’ klikt? Dan ben je er toch van af?!

Bijdrager
    koen

Heb ik ook geprobeerd.

Bijdrager
    GoeieDag

Lastig.
    Vraagt ie ook niet of het een te vertrouwen computer is, waar je ‘ja’ op kan antwoorden?

Bijdrager
    koen

Nope.

Anoniem

Ik heb hetzelfde op mijn bootcamp, als ik Windows opstart geeft ie elke keer opnieuw die melding, ik heb ook al eens geprobeerd iTunes te installeren en wanneer ik dat die vind ie noch mijn iPad, noch mijn iPhone (in iTunes zelf). Wel heb ik ooit eens ergens per ongeluk op geklikt en sindsdien opent ie elke keer een tabblad in Windows Verkenner. Hier ziet ie mijn iPhone als een schijf en zegt ie gewoon hoeveel geheugen er op staat en hoeveel er leeg overblijft.
    Ik veronderstel dat de zowel de oorzaak als het probleem gewoon Windows is…

Bron: (Apple — Introducing AirPods) “We believe in a future where all of your devices intuitivly connect”
    Windows be like: Is dat nou écht nodig?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.