2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    mp3jfast

Toegang macmini via vnc

Vraag 1:
    Ik heb een aparte macmini waar ik met VNC toegang wil krijgen maar dat lukt maar niet wat heb ik al geprobeerd:
    Chicken VNC, Lightscreensharing, Remote Desktop VNC soms mag ik ww invullen maar gebeurt er niks. De macmini ook gekoppeld aan een tv/monitor maar ik heb de grafische instellingen proberen te verhogen waardoor ik er daar ook niet meer bij kom (ja een beetje dom) Een externe monitor is een heel gedoe qua kabelarij Wat kan ik nog proberen?
    Ik had alleen goede verbinding met Remote desktop VNC totdat het scherm heel klein werd en ik met de resolutie ging rommelen waarna toegang onmogelijk werd.

Vraag 2 die een beetje uit 1 voortvloeit:
    Als ik een externe monitor er aan koppel hoe doe ik dit als ik ook een verbinding heb naar HDMI tv. Iets van een splitter nodig en welke dan?
    Het betreft 2 Lions omgevingen.

John

Bijdrager
    peterjanp

Oke als ik dit dus goed lees wil je dus graag verbinding maken met je mac mini via VNC. Je kan altijd nog proberen om via het programmaatje wat mac met je computer mee levert te gebruiken Screen Sharing (Schermdeling). Je kan dit programmaatje vinden onder /System/Library/CoreServices/. Ik hoop dat dit geholpen heeft.

Jeroen

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.