10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    renzkorrelsvenz

Toegang Apple event / Keynote

Hallo OMT leden,

Weten jullie of je kaarten kunt kopen voor een Apple keynote, ook als je géén journalist bent?

Groeten

Rens

Moderator
    Poezenbeest

Nee… je moet uitgenodigd worden… Informatie bij de persafdeling van Apple Benelux in Bunnixk

Bijdrager
    niels

voor de keynote tijdens MacWorld in januari is het geloof ik gebruikelijk om vroeg op te komen dagen, als je een entreekaart hebt gekocht voor MacWorld. Voor het geld van het kaartje MacWorld kan je ook een Mac kopen, voor de vliegreis vanuit Nederland een tweede:)

Bijdrager
    Thijs van Tol

Helaas pindakaas,
    geen keynote meer in de toekomst …

Bijdrager
    sven-
    ”Thijs

geen keynote meer in de toekomst …

Jawel, alleen niet meer zulke grote als tijdens Macworld.

Bijdrager
    MouseMighty

En alleen op uitnodiging gok ik…

Bijdrager
    BloomPod

Is er tijdens de WWDC geen Keynote?

Bijdrager
    RobinH

vast wel. Maar ik denk dat Apple ook (vooral) verder gaat met van die kleine evenementen zoals de nieuwe iPods en MacBooks werden aan gekondigd.
    Zo kunnen ze zelf plannen waneer ze iets lanceren en hoeft dat niet onder tijdsdruk (bijvoorbeeld. De MacWorld)

Bijdrager
    Afroman
    ”nielsth”

voor de keynote tijdens MacWorld in januari is het geloof ik gebruikelijk om vroeg op te komen dagen, als je een entreekaart hebt gekocht voor MacWorld. Voor het geld van het kaartje MacWorld kan je ook een Mac kopen, voor de vliegreis vanuit Nederland een tweede:)

Wat? Is dat dan zo duur?

Bijdrager
    Loca
    ”mr.x
    ”nielsth”

Wat? Is dat dan zo duur?

Nou als ADC (Apple Developer Connecton) Student member kreeg ik afgelopen voorjaar informatie over WWDC 2008, en een kaartje daarvoor alleen als kostte $1595,-. Dan zit je dus nog niet in de Keynote. Maar dan heb je wel toegang tot een heleboel professionele cursussen en trainingen.

Een MacWorld ticket is goedkoper ($40) maar om bij de keynote te kunnen komen moet je je blijkbaar inschrijven voor seminars en dan zit je weer aan dezelfde prijs: $$$. Ik las ook dat je dan heel vroeg in de rij moet gaan staan (lees tentje opzetten) om een plekje in de zaal te kunnen bemachtigen.
    Of een website oprichten en een journalistenpas bemachtigen zoals het team van OMT deed :D

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.