9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    HugovandenBeld

T贸ch telefoonoproepen terwijl niet-storen aanstaat

Ik zet mijn telefoon regelmatig op niet storen. In de instellingen van Niet storen heb ik nadrukkelijk ingesteld dat “Sta oproepen toe van” op “niemand” staat. Dat is precies wat ik wil: dat ik door niemand gestoord word. Maar toch komt er regelmatig een telefoontje doorheen. Zodat ik tijdens vergaderingen niet kan vertrouwen op de niet-storen modus. Dit vind ik heel vervelend. Het lijkt een bug, die al vele maanden bij mij zo werkt. Hoe los ik dit probleem op? Dank alvast voor het meedenken. Hugo

Bijdrager
    IGBA

Bij niet storen staan allerlei settings: https://support.apple.com/en-us/HT204321

Hoe staan die bij jou precies ingesteld?

Moderator
    Night

Kijk even in Instellingen > Niet Storen bij “Sta gesprekken toe van”. Hier kun je kiezen voor idereen, niemand, favorieten, maar ook contactgroepen.

Bijdrager
    feek

Naast de opmerking van @Night, kan het ook zijn dat “Herhaalde oproepen” aan staat.

Als iemand dan binnen 3 minuten opnieuw belt, dan zal je telefoon toch overgaan.

Bijdrager
    HugovandenBeld

“Herhaalde oproepen” staan aan. Maar heb het zojuist gecontroleerd in de telefoon van mijn partner. Hij heeft me gisteren n铆et 2 x gebeld, terwijl ik toch echt ‘gestoord’ werd. Dat ik wel gestoord word, lijkt af en toe voor te komen. Het speelt al heel lang.

Moderator
    Night

Me dunkt dat je partner toch een “Favoriet” is;-)

Bijdrager
    feek

Wat staat er onder “stilte”?

Als daar “Alleen bij vergrendelde iPhone” geselecteerd is, dan zal de iPhone overgaan als je tijdens de vergadering met je telefoon aan het ‘spelen’ bent. Daar zal je dan “altijd” moeten selecteren.

Bijdrager
    HugovandenBeld

Mijn partner is absoluut een Favoriet. Nr 1 zelfs! Maar ik geef juist aan door ‘niemand’ gestoord te willen worden. En dat ‘altijd’ geldt, dus ook als ik met mijn iPhone aan het spelen ben… Enfin: ik weet het nog niet en ga het nog maar eens aanzien.

Moderator
    Mac Daddy

Oooh. Ook als je hem gebruikt. Dan moet je de onderste instelling van ‘niet storen’ wijzigen. In het engels: Rubriekje ‘Silence’ en daaronder kan je hem op ‘always’ of ‘Only when iPhone is locked’ instellen.

Heb dat op de iPad ingesteld op ‘always’ en dat werkt erg goed tijdens het Netflix of Youtube kijken.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.