7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Ratz

Toch nog even de album art

Hmmm ben er nog niet helemaal uit. Bij gedownloade muziek (en dat mag he:wink: ) krijg je vaak de .jpg bestanden van de voor en achterkant. Die zie ik soms terug als je kijkt naar ‘ info’ ……. maar soms ook niet.
    Ik had al eens gechecked hier op deze site of de vreemde mappenstructuur die bij mij onder Artwork hangt (local, dan een vage cijfercombinatie en daarna een heleboel mapjes met nummers die leeg blijken te zijn) daar debet aan is maar dat schijnt normaal te zijn toch?

Dus de vraag is; waarom zie je dat af en toe wel en af en toe dus niet als album voor en achterkantje onder ‘ info’
    (ik ga een iPod kopen en dan vind ik het wel cool als je een plaatje onscreen ziet!)

Verder verbaas ik mij wel eens dat de volgorde in iTunes helemaal correspondeert met de CD en als je dan in het betreffende mapje kijkt is het -soms- een zooitje….. vaak met CD1 en CD2, alles door elkaar etc. Kan iemand uitleggen hoe dat werkt?

Resume:
    1. Waar staat de jpg en waarom zie je hem soms niet?
    2. Volgorde mapjes soms een mess….

ThanksThanksThanks

Moderator
    unSOUND

Ik snap eerlijk gezegd niet waarom je nu weer een nieuw topic start,
    je hebt er immers al eentje gestart over dit onderwerp….

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=102740

Bijdrager
    Vesper

1) Importeer enkel de nummers en voeg dan later zelf de albumart toe. Nummers selecteren, albumart op selectie zetten en dan plaatje slepen in het albumart venster. NIET prutsen in die albumart map. iTunes zal zelf wel weten hoe het daar moet. En die is bij jou heel normaal.
    2) Trek je niets aan van die mappenstructuur en ga er niet in klooien. Als het goed staat in iTunes is het goed.
    Oh, and for the record, muziek downloaden mag NIET.

Moderator
    unSOUND
    ”Niels

In Nederland wel… en daar woont de topicstarter :wink:

Bijdrager
    J.C.
    ”unSOUND”
    ”Niels

In Nederland wel… en daar woont de topicstarter :wink:

Uploaden mag niet ;)

Was er niet zo’n app dat de albumart automatisch bij je nummers werden gezocht, zonder dat je inlogde in iTS?

Bijdrager
    Ratz

uh ja je hebt gelijk Unsound. Maar ik was er nog niet helemaal uit; had het ff in de ander moeten continueren. Denk overigens dat ik het nu wel snap. Thanks

Bijdrager
    n8n

staat de album art er meteen in, dan stond ie er al in voor je het bestand gedownload hebt
    staat het album art er niet meteen in, dan is deze enkel in de map gestopt bij de file(s) en staat deze dus niet al in het bestand

tadaa

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.