4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    paraglider

toch nog een vraag over mogelijkheden karaoke…

Hoi,

Ik heb al eerder een lijntje gestart over het verwijderen van zang uit een mp3/mp4 bestandje. Ik heb de tips en de mogelijkheden geprobeerd…. echter is mijn kennis over het bewerken van muziek toch echt te beperkt.

Ik heb de vraag van MacShakes en de reacties hierop gelezen. Dit helpt me een beetje maar niet verder.

Wat is er aan de hand?
    Ik heb een liedje in mp3 (of mp4) van een musical (Dolfje Weerwolfje) van de originele cd. Mijn dochter wil met dit liedje auditie doen voor de musical school. Helaas is er geen karaoke versie van dit specifieke liedje (“Lekkere kip”) beschikbaar of te vinden via google, in tegenstelling tot de populaire liedjes, waarmee MacShakes hopelijk mee is geholpen.

Is er misschien iemand met kennis van zaken die een poging zou willen wagen om een redelijk goede karaoke versie van dit liedje te maken? Ik kan het liedje dan mailen.

Je maakt m’n dochter (en mij!) hiermee heel erg blij. :D :D :D

Dank!

JW[/url]

Bijdrager
    Guido Cornet

ik heb daar wel een progje voor. Mail me maar op: [email protected]

Bijdrager
    dr.cody

stuur maar op! Ik gooi dat origineel bestandje wel even door de audio mangel.

Bijdrager
    aaike

In het programma Audion http://www.panic.com zit deze functie in. Dit programma is gratis, dus je kan dit altijd eens uitproberen.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.