12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    PowerMacje

Toch nieuwe Macs…

Ik vond vandaag bewijs op de Apple-site dat er nieuwe Macs komen voor het einde van 2008.
    Ik lees op de milieupagina het volgende:

Apple wil het gebruik van polyvinylchloride (PVC) en gebromeerde vlamvertragers in Apple producten eind 2008 volledig hebben uitgeband.

En daaronder:

-Alle iMacs en de MacBook Air zijn voorzien van door Apple ontworpen printplaten zonder gebromeerde vlamvertragers en worden geleverd met PVC-vrije interne kabels
    -Miljoenen iPods zijn verscheept met een broomvrije behuizing en printplaat

Dat betekent dus dat er nog Macs zijn die NIET aan deze voorwaarden voldoen (alleen de MacBook Air en de iMac staat hier).
    Ze gaan natuurlijk niet dit alles op dinsdag lanceren, maar dus zeker voor het einde van 2008:)
    Wat denken jullie?

Bijdrager
    iJoost

Wij kijken altijd in onze kristallen bol… en dan weten we nog niks.;-)

(Je kunt ook een mailtje aan Steve schrijven. Hij schijnt de laatste tijd wel eens korte antwoorden terug te sturen.)

Bijdrager
    Xcode

Zeg, iJoost, je doet er een beetje lacherig over, maar als je nou eerst eens zijn bericht goed leest. Hij heeft wel een punt. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat er ook daadwerkelijk veel gaat veranderen (dus dat veel Mac-modellen compleet vernieuwd zullen worden) vóór januari 2009, het is ook maar een stukje (vertaalde) tekst.

Bijdrager
    BloomPod

Maar er zijn al zoveel topics over.

Bijdrager
    PowerMacje

Niet met stukken tekst van de Apple-site waarin word verteld dat er nieuwe Macs zullen komen voor 2009 :|

Bijdrager
    iJoost

Maar dat is toch geen hardcore roddel? Kom op zeg, alle modellen worden zo om de maand of zes, zeven maand vernieuwd. Ja, er staan er op dit moment weer een paar te wachten. Natuurlijk komen er nieuwe Macs voor 2009. Nou en… Ik wil echte roddels. Dit lijkt helemaal nergens naar.

Bijdrager
    Xcode

Daar heb je gelijk in iJoost! Amen!

Moderator
    Night

Aangezien die dingen nogal vast in een iMac gebakken zitten, lijkt er een mogelijkheid open te staan.

:innocent:

Bijdrager
    iJoost

Overigens zou ik wel van Apple verwachten dat die milieu-onvriendelijke brandvertrager dan vervangen wordt door een andere brandvertrager. Zomaar weglaten lijkt me nou niet zo’n goed idee.

Bijdrager
    soulutions

Ach, en met zo’n oldskool G4 is PowerMacje ook wel toe aan een nieuwe mac met gebromeerde vlamvertragers… :wink:

Bijdrager
    herdeman

Zolang er geen geflambeerde bromvertragers inzitten, ben ik al tevreden …

Bijdrager
    iJeroen

Wauw, goed gezien… daar heb je een punt! :D

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.