-
Q:
Toch nieuwe Macs…
Ik vond vandaag bewijs op de Apple-site dat er nieuwe Macs komen voor het einde van 2008.
Ik lees op de milieupagina het volgende:Apple wil het gebruik van polyvinylchloride (PVC) en gebromeerde vlamvertragers in Apple producten eind 2008 volledig hebben uitgeband.
En daaronder:
-Alle iMacs en de MacBook Air zijn voorzien van door Apple ontworpen printplaten zonder gebromeerde vlamvertragers en worden geleverd met PVC-vrije interne kabels
-Miljoenen iPods zijn verscheept met een broomvrije behuizing en printplaatDat betekent dus dat er nog Macs zijn die NIET aan deze voorwaarden voldoen (alleen de MacBook Air en de iMac staat hier).
Ze gaan natuurlijk niet dit alles op dinsdag lanceren, maar dus zeker voor het einde van 2008
Wat denken jullie?Wij kijken altijd in onze kristallen bol… en dan weten we nog niks.
(Je kunt ook een mailtje aan Steve schrijven. Hij schijnt de laatste tijd wel eens korte antwoorden terug te sturen.)
Zeg, iJoost, je doet er een beetje lacherig over, maar als je nou eerst eens zijn bericht goed leest. Hij heeft wel een punt. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat er ook daadwerkelijk veel gaat veranderen (dus dat veel Mac-modellen compleet vernieuwd zullen worden) vóór januari 2009, het is ook maar een stukje (vertaalde) tekst.
Maar dat is toch geen hardcore roddel? Kom op zeg, alle modellen worden zo om de maand of zes, zeven maand vernieuwd. Ja, er staan er op dit moment weer een paar te wachten. Natuurlijk komen er nieuwe Macs voor 2009. Nou en… Ik wil echte roddels. Dit lijkt helemaal nergens naar.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.