9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Eprom

Toch een nieuwe iMac binnenkort?

Ik ben aan het kijken naar de 27″ (ME088) iMac en het valt me op dat de meeste Apple dealers de laatste week de prijzen verlaagd hebben naar €1729,- tot €1749,-. Terwijl dezelfde machine vorige week nog op €1849,- stond.

Zou er dan toch een nieuwe iMac aankomen? (terwijl iedereen ervan uitgaat dat dat pas in Juni/Juli gebeurt)

Bijdrager
    Shmoo

Tussen nu en het juni/juli event hoef je niets te verwachten als je dat soms denkt.

Bijdrager
    Triumph

Spring fever

“€100 korting op Mac: Geldt op iMac, Mac Pro, MacBook Pro, MacBook Air en Mac mini vanaf 25 maart 2015 tot en met 28 maart 2015.”

Bijdrager
    computer space

Ik verwacht idd een downgrade naar zo’n brakke broadwell processor. Enige die daar wat aan heeft zijn Apple en Intel (winst). Die zijn 1/3 van de grootte van een 2011 top Sandy Bridge, en dus veel goedkoper, maar amper sneller. Er hadden inmiddels al lang 8-core 16-thread 14nm consumentenversies moeten zijn.
    Vermoedelijke verkoopstrategie: nog dunner en energiezuiniger, oftewel b*s*

Bijdrager
    Eprom
    Triumph op 25 maart 2015

Spring fever

Ik krijg nu idd de iCenter mailtjes binnen;-)

Bijdrager
    Niels

Tussen nu en het juni/juli event hoef je niets te verwachten als je dat soms denkt.

Ik denk niet dat  hier per se mee gaat wachten tot WWDC, dit gaat immers om software. Wellicht doen ze gewoon een stille upgrade en nemen de ze 15′ MBPretina ook gelijk mee. En misschien moeten we inderdaad tot WWDC wachten, al denk ik eerder dat de Mac Pro en een eventueel nieuw thunderbolt display (en ze moeten nu echt opschieten, want anders haal ik een LG34UC97) meer aandacht zullen krijgen.

Vermoedelijke verkoopstrategie: nog dunner en energiezuiniger, oftewel b*s*

Waarom moet iets altijd sneller, krachtiger worden. Dit terwijl je dit niet nodig hebt als je een Mac op dezelfde manier gebruikt als zijn voorloper. Waarom niet gewoon alles in een kleiner en energiezuiniger pakketje? Dit is niet alleen beter voor het milieu, maar ook beter voor je portemonnee.

Bijdrager
    Dick de Roos

Dunner hoeft niet voor mij (integendeel). Wel beter qua energieverbruik, HD, geheugenuitbreiding zelf kunnen doen enz. en voldoende aansluitingen voor randapparaten.
    Het is tenslotte een desktop apparaat.

Bijdrager
    Niels

Het is tenslotte een desktop apparaat.

Eigenlijk is het een all-in-one. Uitbreidingen zijn net als bij andere merken beperkt. Op zich best logisch, alleen bij een traditionele computer kast heb je zo goed als onbeperkte mogelijkheden.

Bijdrager
    jonahke

Zijn er ook dergelijke kortingen in België?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.