7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Underd0gZ

Toast Titanium 7 flipt

Ik heb al menig DVD’s gebrand met Toast Titanium 7.0.2. Giser wou ik de volgende branden, maar toen kreeg ik een foutmelding dat de VIDEO_TS map was beschadigd, waardoor Toast gelijk afsloot. Sindsdien sluit het programma na 1 of 2 seconden zodra ik het op wat voor manier dan ook wil opstarten. En elke keer als ik het wil opstarte kom ik in de Setup Assistant terecht.

Vervolgens heb ik alles van Toast Titanium 7.0.2 verwijderd, inclusief het .plist bestand en opnieuw 7.0 geinstalleerd, maar dat mocht niet baten. Vervolgens update 7.0.1 en 7.0.2 geinstalleerd, maar nog steeds hetzelfde probleem. Wie o wie kan mij helpen?

Bijdrager
    error

Heb je die VIDEO_TS map waardoor het proleem ontstond ook verwijderd of op een andere locatie gezet (zodat Toast ‘m niet meer kan vinden)?

Wellicht wil Toast je laten weten waar het mis ging en botst het programma steeds tegen die VIDEO_TS map.

Bijdrager
    Underd0gZ

Je hebt nog gelijk ook. Achteraf lijkt het zo simpel.:? Nou ja toch bedankt!

Bijdrager
    error

Mooi. Ik heb ook eens zo’n probleem met Toast gehad… en volgens mij krijg je een soort verklaring waarom het mis ging. Waar Toast deze informatie opslaat weet ik niet – zal wel een of ander logbestand zijn.

Bijdrager
    Underd0gZ

Het crashlog bevindt zich in de bieb. Bij mij is dat in /Users/Marc/Library/Logs/CrashReporter, en het heet Toast Titanium.crash.log. Maar ik werd daar niet echt veel wijzer van.

Bijdrager
    fistkikker

Heb je misschien flip4mac geinstalleerd?

[size=9:e35f183b5e]o, o, ik ben mij er eentje…[/size:e35f183b5e]

Bijdrager
    Underd0gZ

Dat heb ik geinstalleerd ja, maar wat heeft dat er mee te maken dan?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.