4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    nookie

toast titanium 5.2 update mac os x probleem

Sinds een week mac os 10.2.1 geinstalleerd . Als ik een cd wilde branden in toast titanium 5.02 voor mac os 9, startte hij keurig op in mac os x, dus compatible dacht ik. Dus niet, branden lukte niet. Kreeg na het drukken op RECORD 3 meldingen, waaronder een ILLEGAL REQUEST en een INVALID PARAMETERS. Ik zoeken naar een update voor mac os X en gevonden, toast titanium 5.2. Gedownload en geinstalleerd, keurig terecht gekomen in de programmamap van mac os x, maar deze opent hij fout. Nadat hij geopend is, slaat hij meteen weer dicht. Een collega van mij heeft hetzelfde probleem. Branden op zich lukt wel, maar dan moet ik opstarten via de opstartschijf in mac os 9 en mac os x hierdoor helemaal weg te laten. Hoe is dit op te lossen wizards????

Greetz, Marco

Bijdrager
    Syndic

De enige oplossing die ik kan bedenken is alles verwijderen van Roxio Toast Titanium, ook de prefs. En daarna opnieuw installeren, dan weet je zeker dat je hem helemaal schoon installeerd :D
    Maar misschien heeft iemand anders een wat minder drastische oplossing:)

Bijdrager
    Haddock

Heb je de updater wel in os 9 geinstalleerd?

As je toast titanium 5 update naar 5.2 moet je dat doen in Os 9. Vervolgens zal de nieuwe versie van toast ook te gebruiken zijn in Os X. Let op, toast staat dan dus niet in de programma-map van os X maar in die van Os 9. Maak na installatie dus even een alias en plaats die in de programma-map van os x of sleep toast naar je dock.

succes!

Bijdrager
    Gijs

Hmmm, bij mij staat Toast gewoon in de programmamap van OS X. Dus ik snap dit niet helemaal. De originele Toast Titanium (5.0) is inderdaad nog voor OS 9. Maar alle updates daarna zijn voor OS X. Ik zou eens op de site van Roxio kijken bij de technische ondersteuning en het forum daar. Er zal vast wel wat over te vinden zijn.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.