6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    nookie

toast titanium 5, hoe te installeren dat het ook werkt in X

Nou, ik word gek van dat geswitch tussen 9 en X. In X (10.2.4) werkt toast niet, wel in 9.2.2. Ik heb de installer van toast titanium 5. hoe nu verder. Moet ik dit in osx installeren of in 9.2.2. Hoez it het dan met updates enz. Ik weet wel hoe ik dingen moet installeren, maar misschien zitten hier bij toast wat addertjes onder het gras. Het moet nu een keer goed zijn, want wordt gek van het switchen.

dus een complete beschrijving graag. Moet ik extensies weggooien ofzo. ik heb toast geupdate naar 5.2. Deze knalt er meteen uit in os x, toast 5.1.2 werkt wel, maar een beetje. Audio doet hij niet, krijg 3 meldingen, een invalid parameters, in illegal request en de laatste, cannot write the first track ofzoiets. Video cd brand hij wel, maar stopt na 3 minuten.

Dus ik wil schoon opnieuw beginnen. Waar begin ik mee en waar eindig ik mee met installeren, zodat het nu wel werkt.

greetz,

nookie

Bijdrager
    verbeek.h

Misschien een idee om je preferences eens weg te gooien?
    In je thuismap>biliotheek>preferences het bestand “com.roxio.Toast.plist” weggooien.

Bijdrager
    ateazz

het maakt in pricipe niet uit of je hem installeerd onder 9 of X toast 5.2 werkt met allebei. Mijn versie staat tussen mijn OS 9 apps maar hij staat bij X ook in me dok.

succes

greetz

Bijdrager
    FG

Ik heb mijn Toast 5.2 gewoon onder X geïnstalleerd.
    Daarna in OS 9 gestart. dus de Roxio Toast 5.2.app en werken heen!:lol:
    Niks geen problemen.

Bijdrager
    kenmasters

ik heb geprobeerd om 5.1.x te updaten naar 5.2 maar als ik 5.2 wil starten crash ‘ie. 5.1 doet het nog wel, waar kan dit aan liggen en wat kan ik eraan doen?

Bijdrager
    FG

Misschien ligt het aan de update van versie 5.1.x naar 5.2.

Heb je de Deluxe versie of de Light?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.