3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Mac.Man

Toast tit. 5.2, Lacie Studio Drive: Goede brandsnelheid?

Ik wil mp3’s op cd gaan branden met Toast tit. 5.2, Lacie Studio Drive. Standaard brandt deze brander op een snelheid van 8x. Maar nou hoor ik dus van mensen die vaker als mij cd’s branden (*), dat snelheid 4x, of liever nog 2x beter is. Dit vanwege haperingen bij het muziek afspelen.
    Naast het branden ben ik vaak ook nog bezig met het downloaden van muziek.

Wie vertelt mij over zijn/haar ervaringen met branden op een snelheid van 8x, of nog sneller?

Bij voorbaat dank voor uw antwoord.

Met vriendelijke groet,

Marco :)

(*) Of deze personen mac-, dan wel windows-gebruiker zijn, is mij niet bekend.

Bijdrager
    maceddy

Ik fik vaak genoeg op 48x.
    Eigenlijk nooit problemen, behalve soms met Audio CD’s die in sommige spelers niet willen spelen.

Als ik dan lagere snelheid brand (max. 8x) dan werkt ie wel.

Ook belangrijk zijn de CD’s die je gebruikt.
    Sommige CD’s zijn echt bagger.

Ik heb nu de TDK CD’s (laatste tijd veel in de aanbieding) en die bevallen mij uitstekend!!

Voordeel is dat de voorkant niet blanco is, dus de laag gaat er niet zo gauw af!:)

Bijdrager
    Mac.Man

Nou…, in ieder geval bedankt tot zover.

Laat ik dan ook dit gegeven toevoegen: Ik gebruik Maxell CD-r80 xl s. Ook dezen zijn met tekst bedrukt.

Ik ben niet geheel thuis in computer-land. Maar met audio-cd’s bedoel je dus de cd’s die je in je cd-speler afspeelt. En dan heb je dus echt snelheid 8x nodig, om een cd succesvol te branden. Maar een mp3-cd om alleen op mijn mac af te spelen, slaagt dus altijd op 48x ?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.