13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:

Bijdrager
    ehgz

toast programma voor mac OS 10.3

ik heb een versie van roxio toast titanium 6 die niet werkt… ook versie 5.1.4 wil niet eens opstarten, en het bij mijn extrene brander meegeleverde roxio toast lite 5.1.3 wil ook al niet eens opstarten…

weet iemand waar ik bijv op internet nog aan een zeer degelijk toastprogramma kan komen om audio en data cd’s te gaan branden in mac OS 10.3 op mijn macintosh G5?

moet toch aan te komen zijn… (ik kan wel branden via andere omsachtige manieren, en vanuit itunes, maar ik zou graag met toast werken)

alvast bedankt… ik zou erg dankbaar zijn voor enige hulp..

Bijdrager
    KarelWillem

Toast zou het toch gewoon moeten doen denk ik?

Ik heb zelf Dragon Burn (NewTech Infosystems) in gebruik naast Toast.

Dit programma is ook vrij uitgebreid, maar ik geef toch de voorkeur aan Toast.

Bijdrager
    Truus

Dit programma gebruik ik naast Toast, het is freeware en heel makkelijk in gebruik. http://www.hernansoft.com

Bijdrager
    Brak Mak Morn

Gebruik al een tijd Discribe.

Voldoet prima en is niet duur.

http://www.charismac.com/Products/Discribe/

Bijdrager
    pluche

ik heb zelf een externe Lacie brander (firewire), met Toast 6 en OS X.3.2 – en alles werkt prima
    maar heb je de upgrade naar Toast 6.03 al uitgevoerd ?
    vertel eens precies wat er niet werkt

Bijdrager
    ehgz

dank allemaal…

ik zet het programma toast 6 (tevens 5.1.4) van cd op in mijn os x programma map en wil dit vervolgens openen.

> toast 6 start niet eens op… (gek genoeg verandert het programmaicoon ook al sik het van cd naar de prog mao heb gekopieerd…)

> toast 5.1.4 start ook niet op, maar ik krijg waarschuwing: “het programma toast is onverwacht gestopt”

Bijdrager
    Jaap

Misschien helpt de update naar 6.0.3
    http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/11427

Bijdrager
    ehgz

thanks…..maar ik kan bij de installer niet op ‘continue’ klikken… ook al heb ik een serienummer……

mijn eigen toast lite werkte gewoon niet, dus ik kon deze van eimand proberen….

jammer…… ik doe het dan wel even met die ‘burnx’, via rechtermuisklik en audio vanuit itunes… jammer…

Bijdrager
    michelvdb
    ”ehgz”

… ook al heb ik een serienummer…..

Misschien gebruiken meerdere Maccers in de wereld hetzelfde serienummer en staat het bij roxio als ‘verdacht’? …:roll:

Bijdrager
    bassabas

De toast die je nu heb is waarschijnlijk gedownload via Limewire (of zoiets dergelijks) daar staan namelijk heel veel niet werkende toast 6.0 sit’s en installers. Gewoon even een andere download en nogmaals proberen.

Kheb namelijk net me systeem geupdate en alles werkt prima.
    Zou dus gewoon moeten werken

Bijdrager
    ehgz

yep…. jullie hebben waarschijnlijk gelijk…

thanks voor alle hulp iedereen!

Bijdrager
    macdaddy

Zij hebben gelijk! Ik had zelf ook het probeem met toast: Toast 5 werkt niet meer onder osx.3 dus op zoek naar 6 deze gedownload, (lime wire)en hij wou niet, een andere dmg. werkte wel. Nu draai ik toast 6.0 en deze werkt pefect.

Bijdrager
    ehgz
    ”macdaddy”

Zij hebben gelijk! Ik had zelf ook het probeem met toast: Toast 5 werkt niet meer onder osx.3 dus op zoek naar 6 deze gedownload, (lime wire)en hij wou niet, een andere dmg. werkte wel. Nu draai ik toast 6.0 en deze werkt pefect.

inmiddels ook:wink:

perfecto!

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.