18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    japanner

toast-games

ik heb starwarsbattlefront als toast bestand. hoe kan ik het goed branden zodat de game, als ik hem in mijn macje stop, gewoon doet? ik zat een beetje te kloten maar lukte niet echt.

Inactief
    Anoniem

Ik weet zowieso dat hier een slotje op komt.

(Dit zijn illegale praktijken :wink: )

Bijdrager
    Nikita

Ooit gehoord van Toast?

Bijdrager
    japanner
    ”Nikita”

Ooit gehoord van Toast?

ja duh, daamee ben ik dus bezig:x :x :x maar dan heb ik het gebrand maar alleen als bestand. dan lukt het dus niet. weten jullie hoe het wel moet?

Bijdrager
    Nikita

Zeg zakjapanner, niet zo aangebrand reageren he… Je mag blij zijn dat iemand je wil helpen met minder legale praktijken…

Je moet dat toast bestand gewoon openen in Toast, niet branden als bestand. Die .toast dingen zijn praktisch hetzelfde als .DMG bestanden (in OSX 10.4 kan Schijfhulpprogramma ze zelfs gewoon openen als een virtuele schijf).

Bijdrager
    lewion
    ”Nikita”

Zeg zakjapanner, niet zo aangebrand reageren he… Je mag blij zijn dat iemand je wil helpen met minder legale praktijken…

Je moet dat toast bestand gewoon openen in Toast, niet branden als bestand. Die .toast dingen zijn praktisch hetzelfde als .DMG bestanden (in OSX 10.4 kan Schijfhulpprogramma ze zelfs gewoon openen als een virtuele schijf).

Wow, dat is echt een woord dat ik nog nooit gehoord heb. Zakjapanner lol, nice:)

2nd your comment!:)

Bijdrager
    PietjePuk

[size=8:6a3cca921f]Zakjappaner means (zak)rekenmachientje[/size:6a3cca921f]

:wink:

Bijdrager
    Nikita

Ken je dat niet? Zakjapanner betekend gewoon rekenmachine :P

Bijdrager
    Turbanus

Of een gehaktjapanner….

Bijdrager
    japanner

maar ik wil het dus branden anders kan ik het toch niet spelen?

Bijdrager
    japanner

Ps: ben niet japans he:wink:

Bijdrager
    KarelWillem

Je zus!!! We roepen Toast, LimeWire of BitTorrent en we weten allemaal dat het illegaal is.

:evil:

Stelletje zeikers zijn jullie. Als ik een game op Toast gooi, omdat ik de originelen graag in de kast houdt als m’n jongens de andere cd’ s bekrassen ben ik niet echt illegaal bezig hoor.

Als je een toast-bestand hebt, dubbel klik je dat en klik je in Toast op ‘brand’.
    Kan het simpeler?

Bijdrager
    Nikita

Wat ik zei… Image branden en dus niet als een gewone data-cd.

Bijdrager
    Turbanus

Hahahahahahaha……. pffft…. volgens mij net voor de eerste les wiskunde het lokaal verlaten…..:o

Bijdrager
    Electr0n

Downloaden mag!

Overgens, waarom doe je het niet als .iso ebstand?
    Dat toast gedoe zuigt. Maar dat is mijn mening.
    .iso is het fijnst wat er is. Maar misschien is dat niet op een Mac.

Probeer het is als .iso zou ik zeggen.

Bijdrager
    Nikita

Ohja, in OSX 10.4 kan Schijfhulpprogramma ook gewoon .toast bestanden branden. Moet je kiezen “brand schijfkopie” of iets wat er op lijkt. En dan dus je .toast bestand selecteren. Werkt prima (iig in het verleden hier).

Bijdrager
    Turbanus

Waar is dat kipwagentje gebleven…..???:?

Bijdrager
    H-P.

Gewoon in Toast…..’mount disc image’ en je kiest vervolgens dat dmg of toast bestand en hij moet et doen hoor

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.