12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    don juan

toast files openen?

Hoi

weet iemand hoe ik toast files kan openen?

mvgr

Bijdrager
    Jean R

met het programma toast?

Bijdrager
    Maarten ter Horst
    Bijdrager
    wjgmspeedy

Met Schijfhulpprogramma als je geen Toast hebt. Een .toast is namelijk een diskimage.

Bijdrager
    Neowave

.toast veranderen naar .iso en dan mounten met Disk Utility. Zou moeten werken.

Bijdrager
    don juan

ik heb 2 files staan..

cd1.toast en cd2.toast..van medal of honor.. hoe moet ik dat dan openen… dat omzetten naar iso ofzo?
    als iemand me kan helpen graag… pm’en kan natuurlijk ook…

Bijdrager
    don juan

is er iemand die het weet?

Bijdrager
    don juan

balen..

Bijdrager
    error

Uhm… kuch… ok dan: open Disk Utility (dit is een hulpprogramma in de map Applications/Utilities – of Applications/Hulpprogramma’s/Schijfhulpprogramma – of zoek met Spotlight).

Selecteer binnen Disk Utility onder het File-menu de optie ‘Open Disk Image’ en browse naar je ‘cd1.toast’ bestand en klik OK. Met een beetje mazzel staat de cd nu als ‘schijf’ op je bureaublad.

Herhaal hetzelfde met cd2, installeer je illegale download en veel plezier d’r mee.

Wil je de cd’s branden? Selecteer dan ‘Burn’ uit het Images-menu, browse naar je .toast bestanden en kijk wat er gebeurd.

Bijdrager
    don juan

ik zal wel niet met t programma overweg kunnen.. maar de ‘schijf’ is helemaal leeg… irritant…
    wel dank voor je hulp error!

Bijdrager
    Mac Hammer Fan

Als het iets is dat je gedownload hebt, kan het zijn dat je download niet volledig was…

Bijdrager
    Deskman

Lege torrents, altijd weer lachen…

Toen OSX 10.4 nog niet helemaal uit was hebben hier een flink aantal mensen geprobeerd een image van 4 GB te downloaden, deed er 3 dagen over en bevatte niets anders dan het plaatje van een slak.

Toch is dat een beetje het risico van je hobby. En het wordt steeds erger, want er worden ook steeds meer nepfiles expres online gezet.

Wie MOH wil hebben koopt het beter in de winkel…

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.