5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Sbojevets

.toast bestand

Hi, ik heb hier een .toast bestand. Zodra ik het bestand open verschijnt hij op mijn bureaublad als media. Ik kopieer dit naar mijn harddisk en probeer het te openen. Dan vraagt hij om een disk!?

Moet ik van het .toast bestand een cd maken die ik invoer zodra het programma hierom vraagt? Kan iemand mij dit (vast heel simpele handeling) uitleggen. Ik kom er gewoon niet uit…………:oops:

Bijdrager
    Nikita
    ”dreamlab”

Moet ik van het .toast bestand een cd maken die ik invoer zodra het programma hierom vraagt? Kan iemand mij dit (vast heel simpele handeling) uitleggen. Ik kom er gewoon niet uit…………:oops:

Als je een CD-RW hebt, kan je allicht eens proberen, verlies je d’r ook geen cd mee :)

Bijdrager
    computer space

Volgens mij is dat een bestand met de layout van een te branden schijf, en dus niet met de feitelijke informatie. Die zoekt ie erbij op de machine waarop het gemaakt is. Op een diskimage staat wel alles (.dmg). Waarschijnlijk is de omvang van dat bestand ook niet bijster groot.

Bijdrager
    goddevader

lukt ’t ook niet om in toast via “open bestand” of zo te werken?
    dacht dat ik zo es iets had kunnen openen

Bijdrager
    Jeronimo

als je toast hebt geinstalleerd en je klikt 2x op het .toast bestand dan start toast op en leest de image in. Vervolgens kun je de image op CD of DVD branden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.