10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    TijhofGraphics

.toast bestand.. gebruiken zonder branden?

Hoi,

Ik gebruik vaak torrent voor opensource programma’s omdat dat vaak sneller gaat dan via de desbetrreffende site van het programma, uiteraard heb ik het over een gratis programma als voorbeeld dus alles legaal.

Dit programma krijg je normaal gratis in winkels(ook zonder iets te kopen, zoals Ubunto o.i.d./e.d.)
    Maar ik zie het nu op torrent staan Legaal, ik heb geen zin om het eerst te gaan branden en dan weer instaleren…

Dus is het mogelijk een torrent te downloaden(dit kan ik wel) waarin 2 .toast bestanden zitten, syboliserend voor CD1 en CD2, dat ik dan gewoon iets kan doen waardoor ik het als het ware unToast(aka unRar en unZip), en dan gewoon de setup file in CD1 de openen en dan op de een of andere manier CD2???

Het gaat om software voor op een Apple.

:apple:

Greetz,

Bijdrager
    ParadoX

Even correctie. Dat spul komt altijd in .iso bestanden :wink:

Owja en dit kan prima.

Gooi de .toast file of .iso of wat wat voor image bestand dan ook, op toast en klik op het knopje mount 8)

peace :finderoud:

Bijdrager
    TijhofGraphics

[size=9:769b2e6c08]Ik kan het niet laten zien, maar kijk maar op google “Final Cut Studio Complete torrent” Dan vind je FCS Complete not Ub en dan 8 .toast files en een txt met de serial…. maar het antwoord op mijn vraag gebruik ik voor een ander programma maar dat FinalCutStudio was het eerste wat me zo even te binnenschoot !!!:wink::P [/size:769b2e6c08]

Bijdrager
    KarelWillem

Tuurlijk… :wink:

Bijdrager
    Steff

Ik gebruik vaak torrent vor opensource programma’s omdat dat vaak sneller gaat dan via de desbetrreffende site van het programma, uiteraard heb ik het over een gratis programma als voorbeeld dus alles legaal.

HA-HA-HA … ik geloof je :| :innocent:

”TijhofGraphics”

Het gaat om een Apple programma op een Apple.

Verlul je je nog! :wink: :?

Trouwens je kunt de .toast bestanden toch gewoon dubbelklikkent openen? Ik krijg ze gewoon gemount in de finder, zoals je ook .DMG bestanden mount.

Sleutelbeheerder
    Night

.toast zijn bestande die door Roxio Toast aangemaakyt worden als een soort n kun je (als je het hebt) gewoon op Toast slepen en dan kiezen voor ‘mount’. De disk wordt dan op het bureaublad getoond (inclusief inhoud;-) )

Bijdrager
    TijhofGraphics
    ”Kriska”

Ik gebruik vaak torrent vor opensource programma’s omdat dat vaak sneller gaat dan via de desbetrreffende site van het programma, uiteraard heb ik het over een gratis programma als voorbeeld dus alles legaal.

HA-HA-HA … ik geloof je :| :innocent:

”TijhofGraphics”

Het gaat om een Apple programma op een Apple.

Verlul je je nog! :wink: :?

Hoezo??? Ik bedoel een Apple Programma, een Programma voor op een Apple, zoals iTunes maar ook zoals Thunderbird en Azureus !:? :)

Bijdrager
    TijhofGraphics

ff ontopic.

Ik begrijp dus dat als ik een .toast bestand heb dat ik zonder branden de inhoud kan krijgen als normale bestand(en). Maar….

Als ik dan CD1 als map open met bijv. een installatie.app en ik moet dan CD2 erin doen, hoe moet ik dat dan doen??

Greetz,

Bijdrager
    wjgmspeedy

Je kunt dan toch de tweede diskimage mounten. Voor je mac is dat hetzelfde als een cd erin stoppen.

Bijdrager
    TijhofGraphics

OK, ik ga morgen uit proberen

[size=9:5d37528743]want het bestand is ff uit zicht, zeg maar verwijderd door iemand hier:(:cry: [/size:5d37528743]

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.