5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Macoen

TNT post zakelijk – LOOPT SAFARI VAST

Recent zijn we ook in de kantoor omgeving overgestapt op Mac’s. Prima.
    Maaar op de site (als je eenmaal bent ingelogd als zakelijke gebruiker) van TNT post ziet er alleen in Safari redelijk uit en is op Firefox niet eens bruikbaar.

Maar wat is nou het probleem,
    Als je gegevens in safari hebt ingevoerd m.b.t. verzendingen (wat gewoon goed gaat) kun je de bijbehorende etiketten printen
    vanuit deze webbrowser. Alleen dan LOOPT SAFARI VAST. en houdt het op.

Wie herkent dit?

Bijdrager
    dddfnfjefefle

Probeer je privegegevens eens te wissen (cache bestanden). Soms wil zoiets ook wel eens helpen…

Bijdrager
    Kauwgomballen

Loopt Safari al vast bij het openen van het print dialoogvenster, of pas als je daadwerkelijk op printen hebt geklikt? Als je wel het venster kan openen, is het misschien een optie om linksonder op de PDF knop te klikken, en het eerst als PDF bestand op te slaan. Vervolgens kan je misschien vanuit Adobe Reader of Voorvertoning het PDFje printen.

Bijdrager
    Falcon

Ik heb ook wel eens problemen met Safari en los dat bijna altijd op door de cookies van desbetreffende site te verwijderen. Je kunt dit doen via Voorkeuren – Beveiliging – Cookies- Toon cookies en vervolgens via zoekscherm cookies van site zoeken/selecteren en verwijderen.

Bijdrager
    Macoen

Safari Loopt inderdaad al vast bij het openen van het print dialoogvenster. maar ik zal ook eens de cache legen en de cookies weggooien.
    ik zie de gewraakte mac maandag pas weer. en ik zal het dan proberen.

Maar is er ook iemand die dit specefieke probleem ook heeft gehad? De vraag komt voort uit het feit dat ik dank dat het ook wel aan tnt kan liggen.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.