7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    bamboo

    tiscali en mac.com

    Helaas ben ik erg teleurgesteld met mijn mac.com abonnement. ik krijg gewoon geen behoorlijke verbinding meer. ik moet naar internet cafes om mijn mail op te halen aangezien ik via mijn eigen adsl verbinding bij Tiscali niets meer in beeld kan krijgen dat met mac.com te maken heeft. Welke provider heeft dit probleem nog meer zodat ik die kan vermijden.
    ik hoop dat ik niet de enige ben, anders zit het misschien toch in mijn systeem, en ik heb al uren gezocht.

    Bijdrager
    hunter18
    Bijdrager
    Yaris

    En deze draadjes ook :
    http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=84350
    http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=84300
    http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=84267

    We hadden beter van in het begin maar één draadje geopend : ‘Het grote Tiscali topic’.

    Bijdrager
    bamboo

    net met tiscali gebeld en inderdaad, zij zijn de schuldigen. ze werken eraan, je kunt er zelf niks aan doen. andere providers kennen dit probleem niet. ze hebben het al meerdere keren gehad en weten niet waaraan het ligt. tiscali heeft ook problemen met andere amerikaanse sites.

    indien je met mac’s werkt kun je in de toekomst beter een andere provider kiezen. ze zijn bij tiscali niet erg mac minded. xs4all en planet zijn bijvoorbeeld veel geschikter, die hebben meer mac klanten en beschouwen die als gelijkwaardig klant. bij tiscali behoor je tot een lastige minderheid die toch maar moeilijk te bedienen is. bij tiscali vinden ze het redelijk normaal dat de mac service gewoon het hele weekend niet bereikbaar is.

    Bijdrager
    Double_UK
    ”bamboo”

    net met tiscali gebeld en inderdaad, zij zijn de schuldigen. ze werken eraan, je kunt er zelf niks aan doen. andere providers kennen dit probleem niet. ze hebben het al meerdere keren gehad en weten niet waaraan het ligt. tiscali heeft ook problemen met andere amerikaanse sites.

    indien je met mac’s werkt kun je in de toekomst beter een andere provider kiezen. ze zijn bij tiscali niet erg mac minded. xs4all en planet zijn bijvoorbeeld veel geschikter, die hebben meer mac klanten en beschouwen die als gelijkwaardig klant. bij tiscali behoor je tot een lastige minderheid die toch maar moeilijk te bedienen is. bij tiscali vinden ze het redelijk normaal dat de mac service gewoon het hele weekend niet bereikbaar is.

    En als het nu ‘alleen maar’ de .mac service was. Maar ineens kan je ook niet meer op de iMTS, de software-update. Heeft dat allemaal met elkaar te maken?

    En ik krijg ook ineens geen update meer van m’n weersvoorselling widget. Toeval? :roll:

    Bijdrager
    aperitivo

    Het is gewoon een deel van het internet dat Tiscali (en gerelateerde 12move) niet doorgeeft. http://www.mac.com werkt oa niet maar ook enkele andere sites niet. En dus ook alle apple diensten zoals iTunes store.
    Tja, het is voor mij de eerste keer in 1 jaar dat ik kan klagen over 12move maar netjes is het niet. Maar het is niet zo dat ze niet mac minded zijn, ze hebben een algemeen internet probleem.
    Troost je, met je mac-je is niets mis (natuurlijk niet!)

    Bijdrager
    bamboo

    mac.com bij tiscali ligt er weer uit. toch weer twee dagen kunnen mailen en bij mijn mac websites.
    Als je een mac hebt ga dan nooit bij tiscali. het is de enige provider die geen service biedt voor mac gebruikers. Als je internet serieus neemt dan zorg je ervoor dat de grote en bekende sites bereikbaar zijn zoals andere providers dat doen. Tiscali is waardeloos. Als je ze belt zeggen ze dat ze ermee aan het werk zijn maar ze moeten wel eerst veel gebeld worden voor ze wakker worden.

    is er geen tiscali widget waarmee een 5 daagse voorspelling te zien is wanneer er geen mac.com te bereiken is.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.