8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Hansb

Tips voor Webshop software

Hallo

Ik zoek wat tips voor makkelijke webshop-software (basic) voor de Mac.

Ik ben daar niet zo in thuis, maar wil het simpel houden !

Iemand die mij wat verder kan helpen?

Thx Hans

Bijdrager
    EagerB0bNerd

WordPress met gratis WooCommerce ,Mollie als payment provider en gratis Storefront thema. Hosting van een paar knaken en je bent in business.

Alternatief is een “hosted” oplossing en dan kom je terecht bij shopify

Bijdrager
    TheBigZ

Wat voor soort producten wil je gaan aanbieden?

Moderator
    Night

en hoeveel verschillende?
    komen er bv. maten, kortingspercentages, kortingen bij meerdere tegelijk etc. in voor?

Wil je echt voor simpel gaan en weinig artikelen hebben, zijn er zelfs gratis alternatieven, zoals https://www.jouwweb.nl/prijzen

Bijdrager
    iambottle

Hoi Hans,

Ik maak veel gebruik van WordPress met WooCommerce, eindeloze mogelijkheden wat mij betreft. Zoals hierboven gezegd, Mollie Payments (Nederlands bedrijf) en Elementor (49 dollar per jaar) waar je hele mooie templates uit kan halen.

Mocht je het simpel willen houden raad ik je Shopify aan, een stuk makkelijker te gebruiken dan WordPress en ook veel mogelijkheden. Veel gratis (kant en klare) thema’s en ook hier kan je gebruik maken van Mollie Payments. Shopify kost 29 dollar per maand, maar is al je geld waard!

Bijdrager
    Hyrax

WP + Woo is het meest te customizen, Shopify is het makkelijkst

Moderator
    Night

Is TS nu inmiddels wat wijzer?

Bijdrager
    Hansb

Hartelijk dank voor de info, ik bekijk het even de komende week.

<div id=”ConnectiveDocSignExtentionInstalled” data-extension-version=”1.0.4″></div>
    <div id=”ConnectiveDocSignExtentionInstalled” data-extension-version=”1.0.4″></div>

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.