4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    SantaCLW

Tips voor Jailbreak Ipad 3.2.1

Hallo,

Ik heb nu een untethered jailbreak van mijn Ipad 3.2.1 Firmware. Ik wil heel graag upgraden naar 4.2. Kan iemand aangeven wat de beste optie is, een thetthered jailbreak met het gevolg dat je bij het opstarten steeds je ipad aan de computer moet koppelen of een unthethered gebaseerd op een firmware die alleen toegankelijk is voor developers 4.3b. Alle tips zijn welkom…Ook ervaringen of alles het nog doet na de JB.

Bijdrager
    KarelWillem

Ik heb een tethered Jailbreak op 4.2.1.
    Gedaan met redsn0w 0.9.6rc.
    Dat ging uiterst eenvoudig.

Dat tethered moet je niet al te serieus nemen.
    Ik heb hem na de Jailbreak twee keer met behulp van de computer opgestart, na het installeren van een paar zaken via Cydia.
    Verder nooit meer.

Mijn iPad draait uitstekend.
    Ik heb nooit hoeven herstarten en alles doet het zoals het moet doen.
    Een aanrader dus.

De kans dat er specifiek voor 4.2.1 nog een untethered jailbreak komt is gering.
    Ik denk zelf dat er gewacht gaat worden op 4.3, voordat er een nieuwe jailbreak komt.

Bijdrager
    lord anubis

Wil het zelfde melden als KarelWillem.

Alleen als je accu leeg is en hij gaat uit en je bent 150 km van je comp, en in de trein. Dan moet je geduld hebben.:-(

Anders no problemo.

Bijdrager
    KarelWillem
    lord op 27 januari 2011

…Alleen als je accu leeg is en hij gaat uit en je bent 150 km van je comp, en in de trein. Dan moet je geduld hebben….

Als je accu leeg is, heb je er verder toch niets aan.

Maar als hij weer is geladen en je bent niet bij een computer met redsn0w in de buurt, dan kan je gewoon opstarten.
    Het opstarten gebeurt alleen zonder jailbreak. Je zult hoogstens wat dingen missen.
    Maar voor Internet, mail, iBooks en noem maar op is dat geen enkel probleem.
    Je kunt dus gewoon doorwerken.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.