26 berichten aan het bekijken - 1 tot 26 (van in totaal 26)
  • Q:
    Bijdrager
    steene

tips om dit ontwerp strakker te maken?

hallo, ik moet een poster ontwerpen voor een jeugdbeweging, ik studeer grafische vormgeving.
    Ben met dit wat aan het prutsen. Het moet opvallen, het moet interessant zijn voor kleintjes van het eerste leerjaar tot het 6 middelbaar, en het moet min of meer modern ogen:D
    Maar ik heb het gevoel dat het nog niet af is. Wat denken jullie?

Bijdrager
    Kleintje

Ik studeer geen grafische vormgeving maar het eerste wat mij binnen schiet is South Parc.

Ten tweede vind ik de letters wat rommelig geplaats. Maar nogmaals. Ik ben geen expert. Meer een voorbijganger…..:D

Bijdrager
    QriZ24

De kleuren zijn echt enorm suf, probeer eens wat echte felle vrolijke kleuren erin de bonjouren daar wordt het een stuk frisser van

Bijdrager
    ROCKSTAR

zet in het vervolg zo’n ontwerpen gewoon in ‘het-grote-work-in-progress…”-topic, anders kan iedereen hier telkens een nieuwe openen..

on-topic: ik zou nu wat met de elementen beginnen spelen, dingen scalen (en overdrijf er echt in, kunnen vette dingen uitkomen), verplaatsen enz.. maar vooral da scalen dan:)

Bijdrager
    DEform

Ik ben geen graficus, het is zelfs een van m’n
    slechtste kanten.
    Maar als 21 jarige op zoek naar een feestje, zou
    ik niet naar die fuif komen!

Het lijkt echt op een south-park reunie :)

Zet er eens wat bier op, en wat vrolijke kleuren!

Bijdrager
    steene
    ”DEform”

Ik ben geen graficus, het is zelfs een van m’n
    slechtste kanten.
    Maar als 21 jarige op zoek naar een feestje, zou
    ik niet naar die fuif komen!

Het lijkt echt op een south-park reunie :)

Zet er eens wat bier op, en wat vrolijke kleuren!

Jongens toch doe dan ook eens de moeite om mijn post te LEZEN…
    DIT GAAT NU TOCH NIET OM EEN FUIF…
    De kleuren zijn behoorlijk fel maar het is een screenshot van mijn scherm.